Tesco odštartovalo novú zberateľskú akciu.
Na podporu kampane s limitovanou edíciou Angry Birds – Star Wars plánuje Tesco nasadiť silný online - vrátane súťaží, outdoor, TV spot a intenzívnu podporu na mieste predaja.
Cieľom kampane je odmeniť zákazníkov za návštevu obchodov Tesco. „V praxi bude kampaň vyzerať nasledovne. Zákazník Tesca za každých 5 eur nákupu získa jednu nálepku. V prípade nazbierania 10 nálepiek získa zľavu 70 percent na plyšového hrdinu z limitovanej edície Angry Birds – Star Wars. (Hrdinu si tak môže zakúpiť za 5,99 eur.) V prípade limitovanej edície Angry Birds – Star Wars ešte väčšiu odmenu získajú držitelia karty Clubcard. Práve im stačí nazbierať 7 nálepiek namiesto desiatich,“ približuje Tomáš Ferenčák, koordinátor komunikácie Tesco Stores SR.
Správu budeme aktualizovať o TV spot.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
https://www.youtube.com/watch?v=h0FoR46ntjU
Zdroj: red

