Ide o kategóriu Najlepší lojalitný program v cestovnom ruchu, Najlepšie CRM vo vernostnom programe a Najlepší lojalitný program v strednej a východnej Európe. Gopass sa tak dostal do skupiny finalistov so značkami ako vernostný klub hotelov Radisson, letiska Heathrow, hotelov Accor a pod.
Vernostný program Gopass vytvorený spoločnosťou PriceWise v sebe spája e-shop skipasov s vernostným programom a mnoho ďalších funkcií. Za každý nákup získava zákazník Gopass body, ktoré môže automaticky premeniť za zľavy na jedlo a nápoje v reštauráciách v strediskách Tatry Mountain Resorts. Je to po prvýkrát, kedy lyžiarske stredisko zaviedlo všetky tieto funkcie v takom rozsahu a v jednom programe. Gopass je inováciou v interakcii lyžiarskeho strediska s lyžiarmi.
Výsledky Loyalty Awards 2015 budú vyhlásené 9. júna 2015 v Londýne.
Zdroj: rm