Láska na vlásku
StoryEditor

Televízne naj: Čo Slováci najviac pozerali na Vianoce 2014

29.12.2014, 13:46
Aké programy ste najviac pozerali cez sviatky. Prehľad vianočnej sledovanosti.

Čo sme najviac pozerali cez sviatky? Stratégií prinášajú prehľad top programov Slovenska. Toto dosahovalo najvyššiu sledovanosť počas vianočných sviatkov od 24. do 26. decembra 2014:

 

Najsledovanejší program: Televízne noviny

Aj napriek sviatočnému obdobiu sa top programom stali Televízne noviny Markízy. Vo štvrtok 25. decembra ich pozeralo 814 tisíc divákov (12+), z toho 466 tisíc v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 (rating 14,3 %, share 34,7 %).

 

Najsledovanejšia klasika: Tři oříšky pro Popelku

Štedrý večer patril na Markíze Popoluške. Vyše 40-ročnú rozprávkovú klasiku si pozrelo 784 tisíc divákov (12+). Pre Markízu je pozitívne, že naďalej dosahuje nadpriemery aj v reklamne dôležitej skupine 12-54 - v nej sa s 545 tisíc divákmi (rating 16,8 %, share 32,7 %) stala najsledovanejším programom vianočných sviatkov 2014. Top 5 vianočnej klasiky (zoradené podľa sledovanosti v 12-54):

MiestoTitulDátumPočet divákov 12-54Rating 12-54Share 12-54Počet divákov 12+Rating 12+Share 12+
1. Tři oříšky pro Popelku Markíza, streda 24. 12., 20:00 545 tisíc 16,8 % 32,7 % 784 tisíc 16,8 % 31,2 %
2. Perinbaba Markíza, streda 24. 12., 18:05 326 tisíc 10,0 % 27,0 % 456 tisíc 9,8 % 24,5 %
3. Soľ nad zlato Markíza, streda 24. 12., 14:40 267 tisíc 8,2 % 24,0 % 387 tisíc 8,3 % 23,8 %
4. Byl jednou jeden král... Markíza, štvrtok 25. 12., 11:55 267 tisíc 8,2 % 27,6 % 399 tisíc 8,6 % 25,3 %
5. Mrázik Markíza, piatok 26. 12., 20:25 326 tisíc 10,0 % 22,8 % 510 tisíc 10,9 % 21,8 %

 

Najsledovanejšia novinka: Láska na vlásku

Jednotke RTVS pomohla nová rozprávka so Celeste Buckingham vysielaná na Štedrý večer od 19. hodiny. Láska na vlásku mala 681 tisíc divákov a podiel 29,4 % v 12+, v čase vysielania bola jednotkou na trhu.

 

Najsledovanejší zahraničný film: Kúzelná opatrovateľka 2

Premiérová Kúzelná opatrovateľka 2 (Nanny McPhee Returns) oslovila večer 25. decembra na Markíze 549 tisíc divákov (12+), z toho 426 tisíc v 12-54 (rating 13,1 %, share 25,6 %) a stala sa najsledovanejšou zahraničnou akvizíciou Vianoc v oboch cieľovkách.

 

Prekvapenie Vianoc: Pod kupolou

Dajto zložilo sviatočný program netradične: na Prvý sviatok vianočný prinieslo v slovenskej premiére seriál Pod kupolou (Under the Dome), vysielalo ho ako maratón od štvrtka do nedele, vždy večer s viacerými časťami po sebe. Stanici to prinieslo nadpriemery: prvá časť vo štvrtok 25. decembra zaujala 116 tisíc mladých divákov (12-54), mala rating 3,6 % a share 7,7 %. Seriál následne ešte rástol, najúspešnejšia časť v nedeľu prekročila 5-percentný rating. Podrobný vývoj sledovanosti Pod kupolou:

EpizódaDátumPočet divákov 12-54Rating 12-54Share 12-54Počet divákov 12+
1. epizóda štvrtok 25. 12., 20:15 116 tisíc 3,6 % 7,7 % 177 tisíc
2. epizóda štvrtok 25. 12., 21:05 142 tisíc 4,4 % 9,0 % 213 tisíc
3. epizóda štvrtok 25. 12., 21:55 139 tisíc 4,3 % 9,3 % 206 tisíc
4. epizóda štvrtok 25. 12., 22:45 132 tisíc 4,1 % 11,5 % 187 tisíc
5. epizóda piatok 26. 12., 20:15 104 tisíc 3,2 % 7,4 % 157 tisíc
6. epizóda piatok 26. 12., 21:05 113 tisíc 3,5 % 7,8 % 177 tisíc
7. epizóda piatok 26. 12., 21:50 124 tisíc 3,8 % 9,6 % 187 tisíc
8. epizóda sobota 27. 12., 20:15 93 tisíc 2,9 % 7,1 % 136 tisíc
9. epizóda sobota 27. 12., 21:05 111 tisíc 3,4 % 8,3 % 158 tisíc
10. epizóda sobota 27. 12., 21:55 109 tisíc 3,3 % 8,8 % 153 tisíc
11. epizóda nedeľa 28. 12., 20:15 126 tisíc 3,9 % 9,2 % 181 tisíc
12. epizóda nedeľa 28. 12., 21:05 154 tisíc 4,7 % 11,1 % 220 tisíc
13. epizóda nedeľa 28. 12., 21:55 165 tisíc 5,1 % 13,0 % 242 tisíc

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 15:02