Časopis prešiel po prechode do vydavateľstva Mafra Slovakia výrazným grafickým aj obsahovým redizajnom. Nový dizajn dostala titulka, časopis má nové logo aj cenu. Tá sa znížila na štyridsaťdeväť centov, pribudol televízny program 17 najsledovanejších staníc na celý týždeň.
Obsahovú zmenu vysvetľuje šéfredaktorka časopisu, Andrea Jovanovič: „Redizajnovaný STAR je modernejší, svieži a akčný. Čitateľom budeme okrem aktuálnych informácií zo zákulisia televízií prinášať aj zaujímavosti o ich seriálových hrdinoch, informácie zo šoubiznisu a ďalší čítavý obsah.“
Vydavateľstvo Mafra Slovakia prebralo týždenník STAR v novembri tohoto roku. Mediálny dom si od obsahového a grafického výrazného redizajnu sľubuje zvýšenie voľného predaja týždenníka.
Decembrové vydania podporí marketingová kampaň, ktorú pripravila kreatívna agentúra Simony Bubánovej Creative Department.
Zdroj: red.

