Modrý koník vydal knihu 25 prieskumov slovenských žien, kde zverejňuje výsledky niekoľko mesačných spoločenských a marketingových prieskumov.
Napríklad z prieskumu vyplýva, že 16,1% slovenských žien používa Adblocker a 79,3% sleduje popri televízii aj internet na telefóne alebo počítači. Až 76,5% slovenských žien nevidí súvis medzi vzdelaním a štastným životom a 80,2% žien už niekedy muselo pracovať aj cez víkend. Zistenia sú určené pre marketérov, stratégov, mediálnych plánovačov ale aj sociológov. Kniha si však nájde miesto najmä u tých, ktorých cieľovku tvoria mladé ženy. Odkrýva ich názory na spoločenské témy i reklamu.
“Výsledky zrkadlia názory a hodnoty súčasnej slovenskej ženy a ako vníma reklamu, voči ktorej je dnes vystavená,” komentuje Peter Vidovič, spolumajiteľ Modrého koníka.
Kniha má 120 strán, ilustrovala ju Daniela Olejníková a obsahuje komentáre odborníkov z oblastí médií, marketingu a politológie.
Viac o knihe sa dočítate tu.