„Rovnako ako v minulosti, počúvame našich zákazníkov a nechceme ich oberať o čaro Vianoc vianočnými reklamami už od októbra. Teraz ich chceme najmä zabaviť a veríme, že s hlavnou protagonistkou, Celeste Buckingham, sa nám to podarí,“ hovorí Miloš Lalka, riaditeľ úseku komunikácie a značky. Ako uviedol Pavol Lančarič, generálny riaditeľ Orange Slovensko, aktuálna vianočná ponuka vychádza z toho, čo majú zákazníci Orangeu najradšej. Posolstvo samotnej vianočnej kampane definuje takto: „Orange opäť pripravil prekvapenie pre svojich zákazníkov - a to hneď dve! Môžu sa tešiť nielen na 10" tablet s mobilným internetom, ale aj na ďalší tablet, ktorý k tejto ponuke môžu získať navyše. A čo s tým druhým urobia? To je na nich, môžu ho napríklad darovať svojmu blízkemu a podeliť sa s ním o dáta. Vianoce v Orange sa totiž nesú v znamení zdieľania. Všetky výhody a prekvapenia, ktoré Orange pre svojich zákazníkov na Vianoce pripravil, budú môcť zdieľať so svojimi blízkymi. Okrem toho, Orange spája Vianoce s dobročinnosťou, kde každý môže prispieť svojím kúskom a podeliť sa s tými, ktorí to potrebujú. Orange už po druhý rok ako jediný operátor spája svoju komerčnú vianočnú ponuku s pomocou iným. Za každý paušál, internet, televíziu alebo inú službu, ktorú si do 30. 11. 2015 zákazníci objednajú, prispeje Orange na krajšie Vianoce ľuďom, ktorí sú v núdzi.“
Komunikačné kanály vianočnej kampane: TV, OOH, print, online, podlinky
Vizitka kampane:
Timing: 30/10 – 31/1
Creative Director: Martin Ondrušek
Copywriter: Martin Motáček, Roman Roj, Marek Surovec Art director - Ľuboš Bercel
Account: Lenka Karolčíková, Daniela Árpová
Klient: Orange Slovensko: Miloš Lalka, Katarína Čabáková, Zuzana Adam
Médiá: Orange Slovensko: Zuzana Krajči, agentúra: Unimedia
PR: Orange Slovensko: Peter Tóth, Alexandra Piskunová, agentúra: Dynamic Relations
Zdroj: Renata Môciková