StoryEditor

Verejnosť si vyberá najobľúbenejšieho obchodníka. Zatiaľ vedie Lidl

21.01.2016, 12:00
Reťazce bojujú o Cenu verejnosti v súťaži MasterCard Obchodník roka 2015. V priebežnom hlasovaní sú najväčšími konkurentami Lidl a Kaufland.

Súťaž je postavená tak, že každý obchodnícky subjekt, ktorého sa týka, si robí selfpromo sám. Kaufland nasadil aj TV spoty.

V hlasovaní verejnosti si zákazníci vyberajú svojho najobľúbenejšieho obchodníka. Hlasovať môžu prostredníctvom internetových stránok súťaže a SMS správ až do 18. marca 2016. V grafe uvádzame priebežný stav hlasovania zákazníkov k dnešnému dňu. Hlasovanie bolo spustené v pondelok 18.1.2016.

V doterajších dvoch ročníkoch obsadil Kaufland druhé miesto a po dohode s MasterCard ako organizátorom smie uvádzať, že ho verejnosť zvolila za najobľúbenejší hypermarket s potravinami.

Lidl v oboch doterajších ročníkoch súťaže zvíťazil v kategórií Cena verejnosti, v minulom ročníku uspel aj v hlasovaní odborníkov a získal ocenenie v kategórií Obchodník s potravinami.

 

Kampaň Kauflandu

Kaufland nasadil dva TV spoty z dielne reklamnej agentúra Respect APP, využíva aj direct mail – vlastné reklamné noviny, v online najmä display a Facebook, a má aj niekoľko  POS nosičov.

 

Martin Gärtner, Vedúci oblasti reklamy Kaufland Slovensko argumentuje, prečo by mal vyhrať práve Kaufland: „Argumenty sme uviedli v našich spotoch: predstavujeme dobrý pomer kvality a ceny, sme dvojnásobný víťaz v čerstvosti (TNS Hitparáda reťazcov v očiach verejnosti 2012 a 2013), sme štvornásobný víťaz v kategórii najvýhodnejší nákup (TNS Hitparáda reťazcov v očiach verejnosti  2012, 2013, 2014, 2015), sme spoločensky zodpovedná firma (Slovenský Červený kríž, dobrovoľníctvo, ekologický projekt Zelený Kaufland...).“

 

Kampaň Lidl

O možnosti zahlasovať Lidl svojich zákazníkov informuje prostredníctvom letákov, sociálnych médií a digitalu.

Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl SR argumentuje, prečo si ocenenie zaslúžil práve Lidl: „Zákazníci stoja vždy v centre nášho záujmu a vážime si každého jedného z nich. Podľa možností sa im snažíme v maximálnej miere vychádzať v ústrety, a to tak z pohľadu sortimentu, ako aj služieb. Súčasťou tejto filozofie je aj aktívna a rýchla komunikácia na sociálnych sieťach a prostredníctvom našej zákazníckej linky.“

 

Cieľom súťaže MasterCard Obchodník roka 2015 je vyzdvihnúť tých najlepších obchodníkov a súčasne pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Aktuálne na Slovensku štartuje tretí ročník súťaže. Obchodníci súťažia  v 9 kategóriách.

Všetci víťazní obchodníci ocenení titulom MasterCard Obchodník roka 2015 budú vyhlásení počas galavečera na Slovak Retail Summite dňa 26. apríla 2016.

 

Kategórie súťaže MasterCard Obchodník roka 2015

Obchodník s potravinami 2015

Obchodník s drogériou a parfumériou 2015

Obchodník s odevmi 2015

Obchodník so športovými odevmi a potrebami 2015

Obchodník s elektronikou 2015

Obchodník s knihami 2015

Obchodník pre dom, záhradu a chovateľov 2015

Obchodník s nábytkom a bytovými doplnkami 2015

Internetový obchodník 2015

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 09:07