Aké sú podľa vás výhody personalizovaného marketingu? |
|
Priame oslovenie zákazníka je presvedčivejšie než anonymné oslovenie |
82 |
Oslovujete len toho, koho naozaj potrebujete osloviť |
71 |
Úspešnosť takejto kampane ľahko zmeriate |
54 |
Šetrí finančné prostriedky |
32 |
Oveľa jednoduchšie získate od zákazníka spätnú väzbu |
29 |
Vašu databázu zákazníkov môžete obohatiť o ďalšie dôležité informácie o nákupnom správaní |
25 |
Iné |
0 |
Neviem |
4 |
N=38 (respondenti, ktorých spoločnosť využíva na propagáciu svojich produktov alebo služieb personalizovaný emailový marketing.) |
|
Ako získavate kontakty na zákazníkov, ktorých chcete osloviť? |
|
Registráciou na našej www stránke |
61 |
Získavaním kontaktov na rôznych akciách, ako napríklad veľtrhy či konferencie |
57 |
Evidenciou adries z realizovaných objednávok |
57 |
Prostredníctvom súťaží |
43 |
Priamo v predajni, osobný kontakt |
39 |
Nákupom databázy kontaktov od externej firmy |
11 |
Iné |
0 |
Neviem |
0 |
N=38 (respondenti, ktorých spoločnosť využíva na propagáciu svojich produktov alebo služieb personalizovaný emailový marketing.) |
Zdroj: rm