StoryEditor

Web stránka je top zdrojom dát pre personalizovaný marketing

03.12.2015, 11:20
V prieskume TNS Slovakia a Stratégií marketéri menujú najväčšie výhody personalizovaného marketingu a zdroje kontaktov na zákazníkov.

 

Aké sú podľa vás výhody personalizovaného marketingu?

Priame oslovenie zákazníka je presvedčivejšie než anonymné oslovenie

82

Oslovujete len toho, koho naozaj potrebujete osloviť

71

Úspešnosť takejto kampane ľahko zmeriate

54

Šetrí finančné prostriedky

32

Oveľa jednoduchšie získate od zákazníka spätnú väzbu

29

Vašu databázu zákazníkov môžete obohatiť o ďalšie dôležité informácie o nákupnom správaní

25

Iné

0

Neviem

4

N=38 (respondenti, ktorých spoločnosť využíva na propagáciu svojich produktov alebo služieb personalizovaný emailový marketing.)

   
   

Ako získavate kontakty na zákazníkov, ktorých chcete osloviť?

Registráciou na našej www stránke

61

Získavaním kontaktov na rôznych akciách, ako napríklad veľtrhy či konferencie

57

Evidenciou adries z realizovaných objednávok

57

Prostredníctvom súťaží

43

Priamo v predajni, osobný kontakt

39

Nákupom databázy kontaktov od externej firmy

11

Iné

0

Neviem

0

N=38 (respondenti, ktorých spoločnosť využíva na propagáciu svojich produktov alebo služieb personalizovaný emailový marketing.)

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2025 14:31