|
Aké sú podľa vás výhody personalizovaného marketingu? |
|
|
Priame oslovenie zákazníka je presvedčivejšie než anonymné oslovenie |
82 |
|
Oslovujete len toho, koho naozaj potrebujete osloviť |
71 |
|
Úspešnosť takejto kampane ľahko zmeriate |
54 |
|
Šetrí finančné prostriedky |
32 |
|
Oveľa jednoduchšie získate od zákazníka spätnú väzbu |
29 |
|
Vašu databázu zákazníkov môžete obohatiť o ďalšie dôležité informácie o nákupnom správaní |
25 |
|
Iné |
0 |
|
Neviem |
4 |
|
N=38 (respondenti, ktorých spoločnosť využíva na propagáciu svojich produktov alebo služieb personalizovaný emailový marketing.) |
|
|
Ako získavate kontakty na zákazníkov, ktorých chcete osloviť? |
|
|
Registráciou na našej www stránke |
61 |
|
Získavaním kontaktov na rôznych akciách, ako napríklad veľtrhy či konferencie |
57 |
|
Evidenciou adries z realizovaných objednávok |
57 |
|
Prostredníctvom súťaží |
43 |
|
Priamo v predajni, osobný kontakt |
39 |
|
Nákupom databázy kontaktov od externej firmy |
11 |
|
Iné |
0 |
|
Neviem |
0 |
|
N=38 (respondenti, ktorých spoločnosť využíva na propagáciu svojich produktov alebo služieb personalizovaný emailový marketing.) |
|
Zdroj: rm

