StoryEditor

Koncertná služba Tootoot sa otvára médiám. Prvým partnerom je TV JOJ

10.02.2016, 11:44
Kapely tak môžu vidieť, ktoré médiá majú záujem sa stať mediálnym partnerom.

Dlhosledovaný start up Tootoot prinášame miesto aj pre samotné médiá. Doteraz koncertná služba slúžila na to, aby manažérom kapiel dala vedieť, že v danom meste ja o ich koncert záujem. Užívatelia Tootoot totiž môžu prostredníctvom aplikácie vyjadriť, že by chceli vo svojom meste danú kapelu.

Dnes Tootoot spustil možnosť aj pre médiá. Vo svojom systéme pridala k profilom kapiel, promotérov a klubov ďalší typ profilu pre médiá. Konkrétne médium si môže vybrať z portfólia podujatí a interpretov nielen tie, v ktorých aktuálne figuruje ako mediálny partner, ale zároveň môže vyjadriť záujem o mediálnu podporu v prípade koncertu v budúcnosti - prostredníctvom “tootoot” hlasu. Ako prvá túto možnosť využila televízia JOJ. 

Vďaka tomu kapely a promotéri cez Tootoot získajú nielen informáciu o počte svojich fanúšikov a kde sa nachádzajú. Tootoot im zároveň ponúkne aj prehľad, kto sa môže stať ich mediálnym partnerom. Pre médiá tak Tootoot vytvára ďalší priestor na monetizáciu mediálneho priestoru. A tu plány zástupcov Tootoot nakončia. "V budúcnosti chceme pridávať aj ďalších poskytovateľov predaja zo zahraničia, pri ktorých budeme figurovať ako affiliate partner," hovorí riaditeľ spoločnosti Michal Švihra. Na margo nového kroku povedal: "Chceme pre média prinášame nový priestor, cez ktorý môžu jednoducho a moderne komunikovať so svojimi divákmi alebo poslucháčmi, ktorí majú jedno spoločné - milujú koncerty.

V JOJ Group dlhodobo podporujeme slovenskú hudbu. Špeciálne hudobné vydania našej lifestylovej relácie Topstar sú divákom veľmi dobre známe a preto by sme im prostredníctvom služby Tootoot chceli sprostredkovať aj koncept „koncertov na želanie“. Naši diváci tak budú mať prehľad o tom, čo všetko ako televízia podporujeme a zároveň budú môcť svojím hlasovaním na Tootoot sami podporiť projekty, o ktoré majú záujem," hovorí Miroslava Klempová, marketing manager JOJ Group v tlačovej správe.

Tootoot je čerstvým víťazom tohtoročnej súťaže Start up Awards. Viac o projekte sa dočítate tu.

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 06:19