Slovenská transplantologická spoločnosť (STS) pokračuje na jeseň s informačno-vzdelávacou kampaňou Sedem životov. Jej cieľom je podporiť odberový a transplantačný program na Slovensku a zvyšovať povedomie o téme, ktorá sa týka darovania a transplantácií orgánov.
Tvárami jesennej fázy kampane sú známe osobnosti, ktoré podporujú myšlienku darcovstva orgánov, nakoľko tie zachaňujú ľudské životy tým pacientom, pre ktorých je transplantácia jedinou nádejou na život. Martin Mňahončák, Bibiana Ondrejková, Ady Hajdu, Andrea Karnasová, Filip Tůma, Erika Barkolová či Zuzana Vačková budú súčasťou billboardovej kampane s kľúčovou myšlienkou „Staň sa darcom a hovor o tom doma“. Billboardy budú umiestnené najmä na diaľničných úsekoch D1 a D2.
Okrem billboardov a PR bude súčasťou kampane aj nový 10 sec. TV spot z dielne kreatívnej agentúry Z Cukru.
Kampaň ktorú realizuje STS od jari tohto roka, v spolupráci s PR agentúrou Grape PR, už prináša prvé výsledky. Ako informovala agentúra Grape PR, v porovnaní s minulým rokom zaznamenala STS zvýšenie počtu transplantácií o viac ako 40 % a počet darcov stúpol o 33 %.
https://www.youtube.com/watch?v=VoXU-jWNWyI
Zdroj: rm