Nové HNonline.sk je postavené na najnovších technológiách a zvýši zážitok z čítania návštevníkom na všetkých platformách: mobile, tablete i na desktopoch. Zjednodušený dizajn pomáha zrýchlenému načítaniu stránky a vylepší sa aj sledovanie aktuálnych tém. Práve poslednú menovanú zmenu si budú môcť čitatelia naplno všimnúť počas blížiacich sa volieb.
Vydavateľstvo v posledných týždňoch výrazne posilnilo video obsah. Prináša pravidelne priame prenosy z aktuálneho diania a desiatky diskusií v novovytvorenom štúdiu. Práve na video bolo pri redizajne HNonline.sk kladený dôraz.
„Snažili sme sa o čistý a prehľadný dizajn. Veľkou zmenou prešla HNtelevízia. Zjednodušili sme jej štruktúru a odráža smer, ktorými idú internetové televízie vo svete. Veríme, že zmenu okrem našich čitateľov ocenia aj inzerenti,” vyhlásila riaditeľka digitálnych médií Andrea Szőcsová.
Zmenu grafiky aj systému pripravovalo vydavateľstvo v spolupráci s renomovanou spoločnosťou eFabrica, ktorá už pracovala na podobných projektoch pre iné veľké mediálne domy. Projektovo zastrešoval redizajn za vydavateľstvo David Csino.
„Digitál je pre nás rovnako dôležitý ako papier a chceme ho rozvíjať. Preto do oboch produktov investujeme a chceme udávať trendy. Redizajn HNonline.sk je jedným z kľúčových internetových projektov pre tento rok,” vysvetlil výkonný riaditeľ Mafra Slovakia Vladimír Mužík.
Mafra Slovakia bude do nového dizajnu postupne preklápať aj ďalšie internetové projekty ako napríklad Stratégie.sk. Zmenou prejde v roku 2016 aj predplatiteľský systém HNkonto.
HNonline.sk je spravodajský portál Hospodárskych novín, ktorý stále medziročne rastie o desiatky percent v návštevnosti. Za január dosiahol portál historický rekord: 894 tisíc unikátnych čitateľov a viac ako 15 miliónov zobrazených stránok. Vydavateľstvo Mafra Slovakia má spolu viac ako milión unikátnych čitateľov.
MAFRA Slovakia vydáva Hospodárske noviny, ženský mesačník Evita a odborné tituly Stratégie, Zdravotnícke noviny, Fit život, Diabetik, RUN, Obchod a Horeca, prevádzkuje ekonomické a finančné portály Hnonline.sk, AAAdopyt.sk a organizuje podujatia pre odbornú verejnosť. Vydavateľstvo pôsobí na slovenskom trhu od roku 1992. K 1.1.2015 zmenilo názov z ECOPRESS, a.s. na MAFRA Slovakia, a.s..
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: red