Nový komediálny seriál televízie JOJ bol včera najsledovanejším programom dňa na trhu.
Vo včerajšom večernom vysielaní bola lídrom na trhu skečová šou televízie JOJ Naši. Piata epizóda komediálneho seriálu sa stala TOP reláciou dňa s 10,7 % ratingom a nadpriemerným podielom 27,6 % v rámci mladšieho publika, celkovo ju sledovalo 470-tisíc divákov v CS 12+. V komerčnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 10,2 %. Búrlivé víno na Makíze malo vo štvrtok sledovanosť 7,4 % v cieľovej skupine 12-54, v stredu dosiahlo rating 7,2 % pri podieli 19,6 %.
V access prime predbehla včera kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja prvýkrát svoju konkurenciu (Bez servítky - Farma). JOJ-kárska šou včera zaznamenala svoj najlepší výkon tohto roka. V CS 12+ si ju nenechalo ujsť 374-tisíc divákov a zaznamenala 8,0 % sledovanosť. Šou sa tak dostáva na čísla podobné z jesene. Podielovú dvadsiatku pritom prvýkrát prekročila v utorok.
Zo spravodajských relácií mali najvyššiu sledovanosť v rámci univerzálneho publika Televízne noviny na Markíze, ktoré dosiahli 13,9 % rating a 31,4 % share. Noviny TV JOJ v CS12+ dosiahli v skupine divákov starších ako 12 rokov 13,3 % rating a 29,0 % share.
Zdroj: kh

