Branislav Kohl po viac ako siedmich rokoch odchádza zo spoločnosti IBM, kde pôsobil na pozícii manažéra marketingu a komunikácie pre Českú republiku a Slovensko. Od 1. februára 2016 bude viesť spoločnosť DataConcept, kde bude mať na starosti vybudovanie silného tímu, s cieľom úspešne zaplniť voľné miesto na trhu digitálnej marketingovej komunikácie na Slovensku a v Českej republike.
„Na trhu budeme nový a začiatok nebude ľahký, som ale veľmi rád, že sa nám podarilo v DataConcepte zostaviť silný tím. Každý z jeho členov má viac ako 10 rokov skúseností v oblasti digitálneho marketingu, marketingovej stratégie a riadenia. Primárne sa chceme venovať oblasti B2B," hovorí Branislav Kohl.
Spoločnosť DataConcpet sa venuje budovaniu marketingových digitálnych stratégií s využitím podnikových riešení v oblasti marketingovej komunikácie.
Branislav Kohl pôsobí v marketingu už viac ako 13 rokov. Začínal v spoločnosti Oracle Slovensko, kde pôsobil ako Marketing Manager. V roku 2008 prijal ponuku od IBM na Slovensku kde nastúpil do obchodnej divízie na pozíciu Software Marketing Manager . Po troch rokoch prevzal marketingové oddelenie a bol zodpovedný za marketing a komunikáciu pre IBM Slovensko. Neskoršie mu pribudla zodpovednosť aj za marketing a komunikáciu v Čechách. V roku 2015 si založil vlastnú spoločnosť DataConcept, v ktorej využíva svoje skúsenosti s analytickými nástrojmi, digital marketingom a budovaním marketingovej stratégie.
Zdroj: rm

