StoryEditor

Cromwell kúpil spoločnosť Kolos

29.10.2015, 16:50
Najväčší alternatívny poštový operátor tak získal spoločnosť, ktorá sa špecializuje na distribúciu reklamných letákov. Aké sú ciele akvizície?

Na otázky Stratégií týkajúce sa cieľov akvizície Kolosu, krokov, ktoré súvisia so začlenením do skupiny, či ako sa zmena majiteľa dotkne fungovania spoločnosti a či sa prípadne počíta so zmenou názvu reagoval Peter Ďurana, člen predstavenstva Cromwell, a.s.: „Odkúpenú spoločnosť plánujeme zachovať ako samostatný subjekt a zmeny sa jej dotknú iba minimálne. Naďalej budeme kooperovať s tímom ľudí, ktorý pracoval pre bývalého akcionára a zároveň veríme, že aj našim pričinením spoločnosť KOLOS s.r.o. zvýši kvalitu a efektivitu svojich služieb.“

Cromwell, a.s. je súčasťou Cromwell Group poskytovateľa komplexných služieb v oblasti hybridnej pošty, doručovania a direct marketingu. Ako Stratégie informoval Petr Sucharda, predseda predstavenstva Cromwell Group, skupina vznikla v roku 2010 spojením firiem Direct Marketing, Pekná Modrá a Cromwell. Hlavnými piliermi skupiny sú teda – produkcia zásielok, ich distribúcia a directmarketingové služby. Tieto piliere prezentuje pod značkami: CromwellPRINT, CromwellPOST a CromwellDM. Skupine patrí v produkcii transakčných zásielok aj v produkcii direct marketingu číslo jeden na slovenskom trhu, v distribúcii transakčných a marketingových zásielok je na druhom mieste za Slovenskou poštou a v neadresnej distribúcii je jednotkou.

Podľa informácii Stratégií, ktoré sme zverejnili v ročenke Direct marketing, dosiahla spoločnosť Kolos  v roku 2013 obrat  takmer 7,5 mil. €. Aktuálne pripravujeme ročenku, ktorá sumarizuje dáta za rok 2014 a 2015. Väčšinovým vlastníkom Kolosu bola doteraz Rakúska pošta.

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. júl 2025 22:07