Na otázky Stratégií týkajúce sa cieľov akvizície Kolosu, krokov, ktoré súvisia so začlenením do skupiny, či ako sa zmena majiteľa dotkne fungovania spoločnosti a či sa prípadne počíta so zmenou názvu reagoval Peter Ďurana, člen predstavenstva Cromwell, a.s.: „Odkúpenú spoločnosť plánujeme zachovať ako samostatný subjekt a zmeny sa jej dotknú iba minimálne. Naďalej budeme kooperovať s tímom ľudí, ktorý pracoval pre bývalého akcionára a zároveň veríme, že aj našim pričinením spoločnosť KOLOS s.r.o. zvýši kvalitu a efektivitu svojich služieb.“
Cromwell, a.s. je súčasťou Cromwell Group poskytovateľa komplexných služieb v oblasti hybridnej pošty, doručovania a direct marketingu. Ako Stratégie informoval Petr Sucharda, predseda predstavenstva Cromwell Group, skupina vznikla v roku 2010 spojením firiem Direct Marketing, Pekná Modrá a Cromwell. Hlavnými piliermi skupiny sú teda – produkcia zásielok, ich distribúcia a directmarketingové služby. Tieto piliere prezentuje pod značkami: CromwellPRINT, CromwellPOST a CromwellDM. Skupine patrí v produkcii transakčných zásielok aj v produkcii direct marketingu číslo jeden na slovenskom trhu, v distribúcii transakčných a marketingových zásielok je na druhom mieste za Slovenskou poštou a v neadresnej distribúcii je jednotkou.
Podľa informácii Stratégií, ktoré sme zverejnili v ročenke Direct marketing, dosiahla spoločnosť Kolos v roku 2013 obrat takmer 7,5 mil. €. Aktuálne pripravujeme ročenku, ktorá sumarizuje dáta za rok 2014 a 2015. Väčšinovým vlastníkom Kolosu bola doteraz Rakúska pošta.
Zdroj: rm