Projekt Srdce pre deti je charitatívne podujatie určené na pomoc deťom. Od roku 2006 ho organizuje denník Nový čas. Denník najskôr prispieval deťom finančným príspevkom. Od roku 2011 získalo podujatie veľkolepejší rozmer. Denník Nový čas sa spojil s televíziou JOJ, garantom sa stala Nadácia Pontis.
Televízia JOJ vysiela charitatívne podujatie, ktoré pomáha deťom v znevýhodnenej životnej alebo zdravotnej situácii, od roku 2011 v priamom prenose vždy v čase Adventu. V prvom ročníku vysielania vyzbierali organizátori pre deti rekordnú sumu - 760 645 €. Televízii JOJ prinieslo Srdce pre deti výbornú sledovanosť - 27,9 % v skupine 12-54-ročných.
Čo je srdce pre deti? Formát, ktorého myšlienka vychádza z nemeckého charitatívneho podujatia Ein Herz für Kinder. V Európe má už 30-ročnú tradíciu. S myšlienkou pomáhať deťom prišiel nemecký novinár a vydavateľ Axel Springer, ktorý založil zbierku Ein Herz für Kinder. Charitatívny projekt Srdce pre deti denníka Nový Čas je rozšírením 30-ročnej najrešpektovanejšej charitatívnej značky v Nemecku Ein Herz für Kinder na Slovensko. Jeho hlavným cieľom je pomáhať zlepšiť životnú situáciu detí s vážnym zdravotným a sociálnym znevýhodnením.
Koľko peňazí vyzbierali počas galavečerov organizátori pre deti:
2014 - 351 145 eur
2013 – 256 736 eur
2012 – 565 575 eur
2011 - 760 645 eur
Všetky vyzbierané peniaze idú deťom. Režijné náklady s tým spojené hradí vydavateľ denníka Nový Čas – Ringier Axel Springer Slovakia.
Stratégie oslovili vydavateľstvo Ringier Axel Springer, TV JOJ, aj Nadáciu Pontis. Na vyjadrenie čakajú.
Zdroj: pš