Malí slovenskí výrobcovia potravín dostali prostredníctvom kampane príležitosť predávať svoje produkty v najväčšej domácej sieti čerpacích staníc. Ako informoval Slovnaft, spoločnosť chce týmto krokom podporiť lokálnych producentov, ktorí často čelia tlaku obchodných reťazcov a potravinárskych gigantov, a zároveň chce priniesť zákazníkom špeciality tradičnej výroby z jednotlivých regiónov Slovenska. Na kampaň „Poctivá domáca ponuka“ zatiaľ zareagovalo takmer 150 slovenských výrobcov potravín, najmä v oblasti výroby nápojov, mäsových, pekárenských a mliečnych výrobkov.
Na komunikáciu hlavného odkazu boli použité mediá v kombinácii rádio, printy, OOH a internet. Súbežne so štandardnými ATL nosičmi boli lokálni výrobcovia potravín informovaní o ponuke priamym oslovením cez kreatívny „direct mail“.
Malí výrobcovia potravín na môžu prihlásiť do konca októbra vyplnením registračného formulára na internetovej stránke www.slovnaft.sk/poctivepotraviny. Následn Slovnaft vyberie a zaradí nových dodávateľov potravín do svojej siete čerpacích staníc podľa spotrebiteľských preferencií a výberu komisie zloženej z interných a externých expertov z oblasti gastronómie. Zákazníci si budú môcť kúpiť poctivé domáce potraviny na niektorej z viac ako 250 čerpacích staníc Slovnaft v priebehu prvého štvrťroku 2016.
„Našej spoločnosti záleží na tom, aby tradícia výroby poctivých domácich produktov zostala na Slovensku zachovaná. Preto sme našu sieť čerpacích staníc ponúkli malým lokálnym výrobcom poctivých potravín ako príležitosť. Vďaka tomu budeme schopní spoločne priniesť zákazníkom naozaj prvotriednu domácu kvalitu,“ uviedol Oszkár Világi, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Slovnaft.
Rozšírenie sortimentu v sieti Slovnaftu súvisí s novým konceptom, ktorý zmení neosobnú čerpaciu stanicu, zameranú najmä na predaj motorových palív, na servisnú stanicu s ponukou občerstvenia, dobrých lokálnych potravín a nových služieb. Súčasťou tohto nového konceptu je predajňa Fresh Corner.
Zdroj: rm