Víťazi 10. ročníka súťaže FLEMA Media Awards, ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku, boli vyhlásení. Zároveň boli udelené ocenenia Česká a Slovenská agentúra desaťročia.
René Jež z FLEMEDIA, riaditeľ súťaže, povedal: „Tento ročník môžeme označiť za veľmi úspešný pre české agentúry. Takúto situáciu sme už dlho nezažili.“ V piatich kategóriách zvíťazili české kampane a len v jednej slovenská. Inovatívnou agentúrou sa stala Kaspen/Jung von Matt nasledovaná agentúrami OMD Czech a PHD. Ocenenie Inovatívny zadávateľ získala spoločnosť Vodafone Czech Republic. Volkswagen.
K 10. výročiu súťaže bolo udelené špeciálne ocenenie Česká agentúra desaťročia a Slovenská agentúra desaťročia. V Česku ju získala mediální agentura Starcom MediaVest Group a na Slovensku Starmedia. René Jež k tomu dodal: "V každej krajine je niekoľko agentúr, ktoré dlhodobo robia skvelú prácu a získávajú ocenenia v našej sútaži, nielen dnešní víťazi.“ Pozrite si všetky ocenenia, ktoré si prhlásené práce a agentúry odniesli.
FLEMA Media Awards 2015 - víťazi
Najlepšie využitie TV
Najlepšie využitie digitálnych médií
Najlepšie využitie OOH
Najlepšie využitie rádia
Najlepšia kampaň
Najlepšia malá kampaň
Grand Prix
Poznámka: Grand Prix se udeľuje víťazovi jednej z kategórií, ktorý v prvom kole hodnotenia získal od porotcov najviac bodov.
Všetky prihlásené kampane si môžete pozrieť na webe súťaže www.flema.cz alebo v ročenke FLEMA, ktorá vychádza v druhej polovici novembra.
Inovativna agentúra
1. miesto - Kaspen/Jung von Matt
2. miesto - OMD Czech
3. miesto - PHD ČR
Inovatívny zadávateľ
1. miesto - Vodafone Czech Republic
2. miesto - Mondelez International
3. miesto - Volkswagen
FLEMA Media Awards – agentúra desaťročia
Slovenská agentúra desaťročia
1. miesto - Starmedia
2. miesto - MEC Slovakia
3. miesto - digita.sk
Česká agentúra desaťročia
1. miesto - Starcom MediaVest Group
2. miesto - Mediacom Praha
3. miesto - MEC Czech
O súťaži:
FLEMA je vyhlasovaná spoločnosťou FLEMEDIA, mediálnym poradcom a audítorom. Je to prvá súťaž, ktorá oceňuje prihlasovateľov aj zadávateľov. Prihlásiť kampaň do súťaže môže ktokoľvek, kto sa podieľal na jej vzniku (mediálna agentúra, reklamná agentúra, zadávateľ reklamy, médium, atď.). Prihlásené mohli byť práce, ktoré boli realizované na českom alebo slovenskom trhu v období od 1. januára 2014 do 30. júna 2015. Odborná porota hlasuje v dvoch kolách.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: kh