StoryEditor

Začína sa televízny súboj o diváka. Markíza a JOJka nasadzujú proti sebe programy

11.01.2016, 14:01
Dnes televízia JOJ uvedie svoju seriálovú novinku ZOO, televízia Markíza šou o varení Bez servítky.

Súboj komerčnej jednotky TV Markíza  a dvojky TV JOJ o diváka sa začína už o šiestej, keď obe televízie nasadili proti sebe kuchárske šou. Zatiaľ čo v televízii Markíza budú v relácii Bez servítky variť účastníci Farmy, v programe Moja mama varí lepšie ako tvoja budú variť osvedčení Habovci. Televízii JOJ táto kuchárska šou priniesla v minuloročnej v jesennej sezóne zaujímavé čísla sledovanosti. Priemerne si ju v cieľovej skupine 12 – 54 pozrelo v polovici decembra minulého roka priemerne viac ako 200 000 divákov. Kuchársku šou neohrozila ani novinka TV Markíza - Kukučka.

Bez servítky - Farma

Moja mama varí lepšie ako tvoja:

V hlavnom vysielacom čase televízia JOJ uvedie už dnes avizovanú novinku – nový seriál z prostredia zoologickej záhrady ZOO v hlavných úlohách s Táňou Pauhofovou a Jánom Koleníkom. Autorsky sa na novom seriáli podieľali Danica Hričová Haláková, Ján Luterán, Veronika Kolejáková, Jozef Koleják a Kristína Léva. Režisérom nového seriálu je Braňo Mišík, ktorý pre televíziu JOJ režíruje aj Divoké kone. Seriál plánuje televízia JOJ vysielať trikrát do týždňa v pondelok, utorok a stredu.

S novinkou TV JOJ si svoje sily zmeria aj nový diel komediálneho seriálu Horná Dolná. Televízia Markíza túto zmenu avizovala ešte minulý týždeň. Horná Dolná bola minulý rok pre televíziu Markízu absolútnym tromfom a pre divákov hitom. V januári minulého roka dokázala k televíznym obrazovkám prilákať v cieľovej skupine 12 – 54  takmer 700 000 divákov, na jeseň minulého roka to bolo viac ako 500 000 divákov. Niet divu, že ju televízia Markíza dnes zaradila k Jojkárkej novinke.

Nový televízny seriál TV JOJ  - ZOO:

Nová Horná Dolná:

Po Hornej Dolnej TV Markíza pokračuje v zábave – do programu zaradila zábavnú šou Kredenc. Televízia JOJ prichádza s celebritnou reláciou Sladký život. Minulý rok po premiérovom odvysielaní dokázala táto šou prilákať k obrazovke v cieľovej skupine 12 – 54,  250 000 divákov, čím dosiahla trhový podiel 22,3%.

 

Zábavná šou Kredenc:

Sladký život:

Zdroj: pš

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. máj 2025 12:38