Pozrite si výsledky prieskumu Panel marketérov spoločnosti TNS Slovakia a Stratégií, v rámci ktorého marketéri prezradili, ktoré komunikačné kanály v tomto roku využívali najviac a ktoré chcú v nasledujúcom roku posilniť.
Panel Marketérov Powered by TNS Slovakia je panel celkom 130 respondentov, ktorý pozostáva z ľudí pracujúcich na strane klienta v oblasti marketingu, PR a online. Metodika prieskumu: online dopytovanie.
Ktoré všetky komunikačné kanály využívala vaša spoločnosť v roku 2015? |
|
internet |
89 |
sociálne siete |
89 |
|
76 |
out-of-home |
57 |
rádio |
50 |
TV |
41 |
kiná |
15 |
Iné |
13 |
nevyužívali sme žiaden komunikačný kanál |
2 |
Údaje sú v %. Respondenti mali možnosť viacerých odpovedí. |
|
N=54 |
|
Ktorý komunikačný kanál využívala vaša spoločnosť v tomto roku najviac? |
|
internet |
34 |
sociálne siete |
23 |
TV |
17 |
out-of-home |
11 |
|
9 |
rádio |
2 |
iné |
4 |
Údaje sú v %. |
|
N=53 (respondenti, ktorí využívajú komunikačné kanály |
|
|
|
Ktoré komunikačné kanály plánuje vaša spoločnosť v budúcom roku posilniť? |
|
internet |
59 |
sociálne siete |
57 |
|
19 |
TV |
15 |
out-of-home |
15 |
rádio |
11 |
kiná |
0 |
Iné |
7 |
žiaden |
2 |
ešte neviem |
11 |
Údaje sú v %. Respondenti mali možnosť viacerých odpovedí. |
|
N=54 |
|
Zdroj: TNS Slovakia, 2015 |
Zdroj: rm