StoryEditor

Rok 2016: Zadávatelia chcú viac investovať do digitálu (prieskum)

29.12.2015, 09:32
V tomto roku spoločnosti najviac využívali internet a sociálne siete. Aké majú ďalšie plány?

Pozrite si výsledky prieskumu Panel marketérov spoločnosti TNS Slovakia a Stratégií, v rámci ktorého marketéri prezradili, ktoré komunikačné kanály v tomto roku využívali najviac a ktoré chcú v nasledujúcom roku posilniť.

Panel Marketérov Powered by TNS Slovakia je panel celkom 130 respondentov, ktorý pozostáva z ľudí pracujúcich na strane klienta v oblasti marketingu, PR a online. Metodika prieskumu: online dopytovanie.

   

Ktoré všetky komunikačné kanály využívala vaša spoločnosť v roku 2015?

internet

89

sociálne siete

89

print

76

out-of-home

57

rádio

50

TV

41

kiná

15

Iné

13

nevyužívali sme žiaden komunikačný kanál

2

Údaje sú v %. Respondenti mali možnosť viacerých odpovedí.

 

N=54

 
   
   

Ktorý komunikačný kanál využívala vaša spoločnosť v tomto roku najviac?

internet

34

sociálne siete

23

TV

17

out-of-home

11

print

9

rádio

2

iné

4

Údaje sú v %.

 

N=53 (respondenti, ktorí využívajú komunikačné kanály

 

 

Ktoré komunikačné kanály plánuje vaša spoločnosť v budúcom roku posilniť?

internet

59

sociálne siete

57

print

19

TV

15

out-of-home

15

rádio

11

kiná

0

Iné

7

žiaden

2

ešte neviem

11

Údaje sú v %. Respondenti mali možnosť viacerých odpovedí.

 

N=54

 

Zdroj: TNS Slovakia, 2015

 

 

 

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. jún 2025 21:56