StoryEditor

Hamé štartuje prvú väčšiu podporu značky Doma

16.09.2015, 09:39
Jedného z najväčších slovenských výrobcov majonéz a dressingov, prešovskú firmu DOMA kúpilo Hamé v minulom roku.

Hamé aktuálne štartuje podporu značky doma v televízií a to sponzoringovým spotom komunikujúcim inovované produkty Tatárka a Majonéza v nových plastových obaloch. „Cieľom kampane je zvýšenie trhového podielu Doma v segmente tatárských omáčok a majonéz. Dôraz kladieme na značku, jej slovenský pôvod a rodinu,“ približuje 

.

Kampaň Doma

Timing kampane: 10.9.-30.9.2015

Mediálne nasadenie: TV JOJ, TV Markíza, instore podpora

Reklamná agentúra: Creanto

 

Hamé zároveň odštartovalo kampaň na nové produkty – nové paštéty Hamé a nátierky Easy Sandwich. „Cieľom kampane je prepojenie aktívneho životného štýlu reprezentovaného obľúbeným športom s novinkami – trvanlivými nátierkami EasySandwich a novým paštérami Hamé v plastovom obale. Chceme predstaviť naše produkty mladej cieľovej skupine, ktorá žije aktívnym životným štýlom,“ hovorí Viera Dvořáková.

Kampaň nové paštéty Hamé a ľahké nátierky Easy Sandwich:

Timing kampane: TV 09/2015

Nasadenie: TV Joj, Instore podpora, printy, billboardy

Režisér: Jiří Strach

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. máj 2025 20:17