Hamé aktuálne štartuje podporu značky doma v televízií a to sponzoringovým spotom komunikujúcim inovované produkty Tatárka a Majonéza v nových plastových obaloch. „Cieľom kampane je zvýšenie trhového podielu Doma v segmente tatárských omáčok a majonéz. Dôraz kladieme na značku, jej slovenský pôvod a rodinu,“ približuje
.
Kampaň Doma
Timing kampane: 10.9.-30.9.2015
Mediálne nasadenie: TV JOJ, TV Markíza, instore podpora
Reklamná agentúra: Creanto
Hamé zároveň odštartovalo kampaň na nové produkty – nové paštéty Hamé a nátierky Easy Sandwich. „Cieľom kampane je prepojenie aktívneho životného štýlu reprezentovaného obľúbeným športom s novinkami – trvanlivými nátierkami EasySandwich a novým paštérami Hamé v plastovom obale. Chceme predstaviť naše produkty mladej cieľovej skupine, ktorá žije aktívnym životným štýlom,“ hovorí Viera Dvořáková.
Kampaň nové paštéty Hamé a ľahké nátierky Easy Sandwich:
Timing kampane: TV 09/2015
Nasadenie: TV Joj, Instore podpora, printy, billboardy
Režisér: Jiří Strach
Zdroj: rm