Podľa tlačovej správy vydavateľstva NMH Ema Pospíšilová Tekelyová bude od októbra viesť obe redakcie – tak týždenník Báječná žena ako aj mesačník Dobré jedlo. Bývalá šéfredaktorka Dobrého jedla Jana Klapáčová a zastupujúca šéfredaktorka Báječnej ženy Zuzana Petrovičová budú pracovať pod jej vedením. Ich konkrétne pozície vydavateľstvo v tlačovej správe neuvádza.
Ema Pospíšilová Tekelyová pracovala od roku 2006 ako šéfredaktorka piatkovej prílohy denníka Sme – smeŽeny. Do Petit Pressu prišla zo Spoločnosti 7 Plus. Tu začínala ako módna redaktorka týždenníka Šarm, neskôr pracovala ako zastupujúca šéfredaktorka mesačníka EMMA.
Za necelý mesiac je to ďalšia zmena vydavateľstva News and Media Holding na šéfredaktorských postoch. Koncom augusta vydavateľský dom oznámil, že z pozície šéfredaktora pánskeho magazínu Brejk po siedmich rokoch odchádza Adrián Potančok, ako aj jeho zástupkyňa Alena Kubranská. Posledné číslo pod ich vedením má vyjsť v októbri, pričom mená nových nástupcov vydavateľstvo zatiaľ nekomunikovalo. Aj jediný licencovaný časopis vydavateľstva – dvojmesačník Mollie tvorí, menil začiatkom augusta šéfredaktorku. Stala sa ňou Anežka Hačšáková, ktorá vystriedala Broňu Horváthovú.
Podľa oficiálneho auditu ABC SR predaj Báječnej ženy v prvom polroku 2015 v porovnaní s prvým polrokom 2014 poklesol o 47 420 kusov, čo je takmer 9%. Priemerný mesačný predaj Báječnej ženy je v prvom polroku 2015 - 80 152 kusov. Najbližší konkurent Nový Čas pre ženy v prvom polroku 2015 medziročne poklesol o 24 710 kusov, čo predstavuje 4%. Priemerný mesačný predaj Nového Času pre ženy je v prvom polroku 2015 - 97 657 kusov.
Mesačník Dobré jedlo poklesol o 33 864 kusov – 17,7% . Priemerný mesačný predaj Dobrého jedla je v prvom polroku 2015 - 26 260 kusov.
Predaj pánskeho magazínu Brejk kontinuálne klesá. Len v prvom polroku 2015 medziročne poklesol o 6 923 kusov, čo je 14%. Priemerný mesačný predaj Brejku je v prvom polroku 2015 – 7 107 kusov.
Foto: pluska.sk, E.T.
Zdroj: Petra Ševčíková