Slovnaft na svojej Fan Page na Facebooku vytvoril zábavný post. Po pár dňoch sa z neho stala novinárska kačica.
Slovnaft vytvoril vymyslenú ŠPZ automobilu. Jeho fiktívny majiteľ pochádzal z Kežmarka a ŠPZ znela: KK OKCEM. Touto vymyslenou ŠPZ Slovnaft vyzval ľudí, aby fotili najvtipnejšie ŠPZky, ktoré stretli na cestách a uverejňovali ich na Fan Page Slovnaftu.
Ľudia uverejňovali vtipné ŠPZ, ktoré videli.
Slovnaft uverejnil fiktívnu fotografiu 3. októbra a následne o dva dni neskôr ho prevzal portál vas.cas.sk. Ten ho použil v článku, v ktorom sa písalo, že neznámy vodič s ŠPZkou “KK OKCEM” zavítal do Komárna, kde ho odfotil čitateľ Paľo. Portál uverejnil orezanú fotografiu bez pôvodnej šablóny a otituloval ju “Odvážnym priznaním priamo na aute”. Aj takto môže vyzerať, keď novinári naletia na niečo, čo neexistuje. ŠPZ s názvom KK OKCEM nie je registrovaná na dopravnom inšpektoráte polície.
Nápad pochádza od agentúry Dotcom.
Zdroj: Erika Brindzová

