StoryEditor

NN Slovensko má novú PR agentúru

11.01.2016, 14:59
Víťazom výberového konania na dodávateľa PR služieb sa od januára 2016 stáva agentúra PR.Konektor.

PR.Konektor bude zodpovedať za media relations, korporátnu a produktovú komunikáciu NN Životnej poisťovne, NN dôchodkovej správcovskej spoločnosti a  NN Tatry - Sympatia, spravovať sociálne siete spoločnosti a podieľať sa na realizácii projektu Employer Branding.

„Po odčlenení sa od ING Group a následnom rebrandingu, keď sme sa v marci minulého roka premenovali na NN, sa v roku 2016 chceme intenzívne venovať posilneniu vnímania značky NN ako silného a dôveryhodného partnera na trhu životného poistenia a dôchodkov. Veríme, že aj spolupráca s PR.Konektorom nás v tomto posunie výrazne dopredu,“ hovorí Ján Stareček, marketingový a produktový riaditeľ NN Slovensko.

„NN Slovensko patrí na našom trhu medzi etablovanú, dôveryhodnú a veľmi pozitívne vnímanú značku s dlhoročnou tradíciou. Pôvodný obchodný názov Nationale-Nederlanden a následne ING Životná poisťovňa a dôchodkové spoločnosti u Slovákov stále silno rezonujú, čo je dobrá východisková pozícia. Naším cieľom bude osloviť predovšetkým rodiny s deťmi a mladých zodpovedných ľudí, ktorí už dnes myslia na svoju budúcnosť,“ uviedol Filip Švaňa, managing director agentúry PR.Konektor na Slovensku.


 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2025 12:29