PR.Konektor bude zodpovedať za media relations, korporátnu a produktovú komunikáciu NN Životnej poisťovne, NN dôchodkovej správcovskej spoločnosti a NN Tatry - Sympatia, spravovať sociálne siete spoločnosti a podieľať sa na realizácii projektu Employer Branding.
„Po odčlenení sa od ING Group a následnom rebrandingu, keď sme sa v marci minulého roka premenovali na NN, sa v roku 2016 chceme intenzívne venovať posilneniu vnímania značky NN ako silného a dôveryhodného partnera na trhu životného poistenia a dôchodkov. Veríme, že aj spolupráca s PR.Konektorom nás v tomto posunie výrazne dopredu,“ hovorí Ján Stareček, marketingový a produktový riaditeľ NN Slovensko.
„NN Slovensko patrí na našom trhu medzi etablovanú, dôveryhodnú a veľmi pozitívne vnímanú značku s dlhoročnou tradíciou. Pôvodný obchodný názov Nationale-Nederlanden a následne ING Životná poisťovňa a dôchodkové spoločnosti u Slovákov stále silno rezonujú, čo je dobrá východisková pozícia. Naším cieľom bude osloviť predovšetkým rodiny s deťmi a mladých zodpovedných ľudí, ktorí už dnes myslia na svoju budúcnosť,“ uviedol Filip Švaňa, managing director agentúry PR.Konektor na Slovensku.
Zdroj: red

