StoryEditor

JOJkárska novinka ZOO porazila Búrlivé víno

14.01.2016, 09:17
Stalo sa tak v komerčnej cieľovej skupine divákov 12-54. V skupine 12+ to bolo naopak.

Novinke televízie JOJ, rodinnému seriálu ZOO, ktorý vysiela komerčná dvojka od pondelka, sa darilo aj tretí vysielací večer. V komerčnej cieľovej skupine divákov 12-54 dosiahla trhový podiel 25,5% (sledovanosť 9.1%). Búrlivé víno, ktoré vysielala v tom istom čase televízia Markíza, získalo podiel 20,4% a rating 7,3% v cieľovej skupine 12-54.

V cieľovej skupine 12+ oslovilo divákov viac Búrlivé víno. Dosiahlo podiel 25,5% a sledovanosť 11,7%. Seriál ZOO skončil na druhom mieste s podielom 22,8% a sledovanosťou 10,4%.

 

Ďalšiemu večernému programu dominovala relácia Chart show na Markíze, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla share 23,4% a rating 5,2%. Televízia JOJ vysielala v rovnakom čase Sladký život, s ktorým dosiahla trhový podiel 14,6% a sledovanosť 4,2%.

 

V spravodajských reláciách si udržala pozíciu trhového lídra televízia Markíza. Televízne noviny o 19:00 dosiahli trhový podiel 28,5% a sledovanosť 9,1% v skupine divákov 12-54. Noviny TV JOJ obsadili druhú priečku, ich trhový podiel v cieľovej skupine 12-54 bol 24,4% a sledovanosť 8,1%.

 

Kulinársky súboj dopadol vo včerajšom vysielaní v prospech Markízy. Jej šou Bez servítky - FARMA dosiahla v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 25,7% a sledovanosť 6,8%. JOJ-kárska Moja mama varí lepšie ako tvoja mala share 17,9% a rating 4,7%. Obdobné výsledky dosiahli relácie aj v cieľovej skupine 12+.

 

Mohlo by vás zaujímať aj:

Novinka televízie JOJ - ZOO sa stala jednotkou v sledovanosti

Projekty televízií v roku 2016: Dočkáme sa nových seriálov (prehľad)

Zdroj: kh

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 18:52