StoryEditor

Denník N dnes vyšiel s komerčnou titulkou (aktualizované)

26.10.2015, 10:00
Netradičná titulka propaguje nový thriller z produkcie HBO.

Dnešné číslo Denníka N vyšlo zabalené do do štvorstranovej inzercie, ktorá propaguje vysielanie seriálu Mamon z produkcie HBO.

Komerčná titulka je netradičný počin pre nezávislé médium, preto sme spoločnosť HBO a vedenie Denníka N požiadali o vyjadrenie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lukáš Fila, riaditeľ vydavateľstva N Press, ktoré vydáva Denník N

Prečo ste sa rozhodli pre inzerciu na titulke v Denníku N? 
Ide o štandardný inzertný produkt, ktorý vo svete aj u nás ponúkajú viaceré vydavateľstvá. Navyše spojenie s HBO a konkrétne so seriálom Mamon vytvára podľa nás zaujímavú synergiu.  
 
Jedná sa o jednorazový projekt?
Pokiaľ bude záujem zo strany inzerentov, nebudeme sa podobnej spolupráci brániť ani v budúcnosti.  
 
Neobávate sa, že ako nezávislý denník odradíte týmto čitateľov?
Naopak, verím, že nový nečakaný prvok môže čitateľov zaujať. K čitateľom pristupujeme korektne, bolo jasné, že ide o inzertný obsah. Ak niekoho nezaujal, mohol ho ľahko odložiť a pokračovať v čítaní novín. 
 

 

Vendula Hladká Head of Marketing HBO Europe:

Prečo ste sa rozhodli pre inzerciu na titulke v Denníku N? 
Spojenie nového thrilleru Mamon s Denníkom N je pre nás najlepšia voľba. Hlavným hrdinom nášho seriálu je investigatívny novinár (Matěj Hádek), ktorý hľadá pravdu, pátra po tých najväčších kauzách, a to aj napriek nepríjemným veciam, ktoré to so sebou prináša. Práve preto nám spojenie s Denníkom N, ktorý rovnako pátra po pravde, i vzhľadom ku genéze jeho vzniku, prišlo logické. Náš hlavný hrdina pracuje práve v takomto type denníka (Denník Kontext) a pri pátraní po tunelovaní a úplatkoch v najväčšej energetickej firme, ktorá je napojená na štat, narazí na informácie, ktoré spustia sériu nepredvídateľných udalostí.
 
Zvažujete takúto formu inzercie aj v iných printoch?
Iné printy na kampaň pre seriál Mamon nevyužívame. Denník N má v tomto smere exkluzivitu. V Bratislave sme pred uvedením seriálu spustili kampaň na citylightoch.

 

 

O seriáli Mamon: Šesťdielny thriller MAMON bol uvedený 25. októbra na HBO a HBO GO. Československou verziou úspešného nórskeho formátu pokračuje spoločnosť HBO Europe vo vlastnej českej a slovenskej hranej tvorbe. 

 

Prečítajte si aj: Prvé čísla predaja Denníka N sú vonku

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. máj 2025 13:10