Netradičná titulka propaguje nový thriller z produkcie HBO.
Dnešné číslo Denníka N vyšlo zabalené do do štvorstranovej inzercie, ktorá propaguje vysielanie seriálu Mamon z produkcie HBO.
Komerčná titulka je netradičný počin pre nezávislé médium, preto sme spoločnosť HBO a vedenie Denníka N požiadali o vyjadrenie.
Lukáš Fila, riaditeľ vydavateľstva N Press, ktoré vydáva Denník N
Prečo ste sa rozhodli pre inzerciu na titulke v Denníku N?
Ide o štandardný inzertný produkt, ktorý vo svete aj u nás ponúkajú viaceré vydavateľstvá. Navyše spojenie s HBO a konkrétne so seriálom Mamon vytvára podľa nás zaujímavú synergiu.
Jedná sa o jednorazový projekt?
Pokiaľ bude záujem zo strany inzerentov, nebudeme sa podobnej spolupráci brániť ani v budúcnosti.
Neobávate sa, že ako nezávislý denník odradíte týmto čitateľov?
Naopak, verím, že nový nečakaný prvok môže čitateľov zaujať. K čitateľom pristupujeme korektne, bolo jasné, že ide o inzertný obsah. Ak niekoho nezaujal, mohol ho ľahko odložiť a pokračovať v čítaní novín.
Vendula Hladká Head of Marketing HBO Europe:
Prečo ste sa rozhodli pre inzerciu na titulke v Denníku N?
Spojenie nového thrilleru Mamon s Denníkom N je pre nás najlepšia voľba. Hlavným hrdinom nášho seriálu je investigatívny novinár (Matěj Hádek), ktorý hľadá pravdu, pátra po tých najväčších kauzách, a to aj napriek nepríjemným veciam, ktoré to so sebou prináša. Práve preto nám spojenie s Denníkom N, ktorý rovnako pátra po pravde, i vzhľadom ku genéze jeho vzniku, prišlo logické. Náš hlavný hrdina pracuje práve v takomto type denníka (Denník Kontext) a pri pátraní po tunelovaní a úplatkoch v najväčšej energetickej firme, ktorá je napojená na štat, narazí na informácie, ktoré spustia sériu nepredvídateľných udalostí.
Zvažujete takúto formu inzercie aj v iných printoch?
Iné printy na kampaň pre seriál Mamon nevyužívame. Denník N má v tomto smere exkluzivitu. V Bratislave sme pred uvedením seriálu spustili kampaň na citylightoch.
O seriáli Mamon: Šesťdielny thriller MAMON bol uvedený 25. októbra na HBO a HBO GO. Československou verziou úspešného nórskeho formátu pokračuje spoločnosť HBO Europe vo vlastnej českej a slovenskej hranej tvorbe.