Vianočná ponuka Lidlu v podobe noža šéfkuchára, trvá, podľa podmienok marketingovej akcie, od 23.11. do 24.12.2015. Podmienkou na získanie noža je realizácia 8 nákupov v hodnote 20 €. Za ne dostane zákazník nálepky, ktoré nalepí na kupón. Výmenou zaň, v čase konania akcie, dostane pri pokladni v predajni Lidl jeden z dvoch typov nožov šéfkuchárov podľa vlastného výberu.
Aj keď akcia ešte trvá, ľudia sa na facebooku sťažujú, že na niektorých predajniach už nie sú nože k dispozícii, a údajne už ani nebudú. Facebookový Lidl tím na jednu zo sťažností reagoval napríklad takto: „Zdravíme, napíšte nám prosím, kde najčastejšie nakupujete, preveríme či sa ešte dodajú nože. Lidl tím.“ V samotných pravidlách marketingovej akcie Nož séfkuchára sa uvádza: „Marketingová akcia s názvom „Nôž šéfkuchára“ (ďalej len „akcia“) prebieha od 23. 11. 2015 do 24. 12. 2015 alebo do vyčerpania zásob marketingových predmetov („nôž šéfkuchárov“) (ďalej len „čas konania akcie“) vo všetkých predajniach Lidl (ďalej len „miesto konania akcie“).“
O stanovisko k vzniknutej situácii sme požiadali spoločnosť Lidl SR:
„Akcia "Nôž šéfkuchára" sa stretla s obrovským záujmom zákazníkov. Termín akcie bol stanovený od 23. novembra do 24. decembra, alebo do vyčerpania zásob. Do dnešného dňa sa rozdalo už takmer 155 000 z celkového počtu 160 000 nožov. Tie predajne, v ktorých sa nože nenachádzajú už nevydávajú nálepky ani kartičky, zároveň sme z týchto predajní odstránili všetky propagačné materiály viažuce sa k spomenutej akcii. Zákazníkov sme informovali aj prostredníctvom oznamu na vstupe do predajne,“ hovorí Tomáš Bezák, PR manažér a tlačový hovorca spoločnosti Lidl SR.
Prečítajte si na hnonline.sk, aká bola situácia v Českej republike, kde sa ľudia vyhrážali žalobami.
Zdroj: rm