Denisa Pernicová
StoryEditor

Billa Slovensko má novú marketingovú riaditeľku

21.10.2015, 10:20
Za vedenie tímu marketingu a komunikácie značky Billa na Slovensku bude zodpovedná Denisa Pernicová, ktorá prichádza zo spoločnosti Samsung.

Denisa Pernicová bude zároveň plniť aj úlohu hovorkyne spoločnosti. Prichádza do Billy zo spoločnosti Samsung, kde posledný rok pôsobila na pozícii marketingovej manažérky a bola zodpovedná aj za implementáciu značky a retailovej stratégie na slovenskom trhu. Skúsenosti z oblasti marketingu a marketingovej komunikácie získala aj počas takmer osemročného pôsobenia v spoločnosti Pivovary Topvar. Pracovala na mnohých strategických projektoch a komunikačných konceptoch pre lokálne značky Šariš, Topvar, ale aj medzinárodné značky ako napríklad Pilsner Urquell či Veľkopopovický Kozel. Podpísala sa najmä pod repositioning značky Šariš a uvedenie jej úspešnej komunikačnej platformy „Srdcom Východniar“. V spoločnosti Soparind Bongrain kde pôsobila tri roky bola zodpovedná za marketing značiek Apetito, Bambino a Lunex.

V spoločnosti Billa Slovensko bude zodpovedná za riadenie marketingového tímu, nadlinkových a podlinkových aktivít značky Billa, sociálne siete a Public Relations tohto maloobchodného reťazca.

„Koncept značky Billa je na slovenskom trhu jedinečný a má našim zákazníkom čo ponúknuť – či už ide o bohatý sortiment tovarov, kvalitné privátne značky či dostupné ceny. Mojou víziou je maximálne využiť potenciál značky Billa vo vzťahu k slovenským zákazníkom tak, aby tento obchodný reťazec reflektoval ich hlavné nákupné potreby. Verím, že správnym nastavením marketingovej stratégie si Billa posilní svoju pozíciu na slovenskom trhu a získa ešte viac spokojných zákazníkov,“  hovorí Denisa Pernicová.

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2025 00:57