„Tak ako po minulé roky, aj tentoraz sme sa rozhodli ísť na Vianoce vlastnou cestou. V prvom rade to znamená, že zákazníkov nezačneme presviedčať, že advent sa začína už na Dušičky. Našu kampaň síce spustíme v novembri, ale vianočná atmosféra sa v nej naozaj objaví až pred Vianocami. A aj to len veľmi citlivo, bez obohraného vianočného klišé,“ približuje Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.
Podľa jej slov je celá vianočná komunikácia založená na jednoduchej a silnej myšlienke: „U nás môžu mať zákazníci to dobré aj bez toho zlého. Veď sme ešte stále jediný slovenský operátor, ktorý ponúka nový smartfón k paušálu bez viazanosti. A na Vianoce si navyše zákazníci môžu k svojim paušálom vybrať aj viacero zaujímavých darčekov a potešiť tak celú rodinu.“
Vizitka kampane:
O2: Martin Krajniak – Vedúci oddelenia marketingovej komunikácie, Michaela Sakálová – Senior ATL špecialista
Agentúra Nydrle+Semelak:
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken
Strategic planner: Milan Šemelák
Copywriter: Tomáš Slobodník, Slavomír Baran
Account Manager: Katarína Kaššová, Michaela Mitošinková
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Renata Môciková