Markíza má za sebou úspešný víkend. Okrem Televíznych novín zabodovala aj s filmovou ponukou. Pozrite si top relácie týždňa všetkých televízií.
Televízii Markíza sa v minulom týždni (od 18. do 24. 1.) darilo. Dosiahla trhový podiel 25,5 % v komerčnej cieľovej skupine v prime time 19-22. Celá Markíza Group, ktorá zahŕňa stanice Markíza, Doma a Dajto, dosiahla v uplynulom týždni trhový podiel 33,3 %.
Markíza: Úspešné Televízne noviny aj filmový víkend
Prvenstvo v sledovanosti už tradične patrí komediálnemu seriálu Horná Dolná. Pondelkovú epizódu (18. 1.) si pozrelo 528 tisíc divákov, dosiahla rating 16,3 % a trhový podiel 42,5 % v komerčnej cieľovej skupine 12-54. V prvej desiatke je aj skečová šou Kredenc, ktorá si stále udržiava sledovanosť nad 10 %. V pondelok si epizódu pozrelo 368 tisíc divákov a dosiahla sledovanosť 11,4 %.
Výborne sa minulý týždeň darilo aj hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, cez víkend dosiahli správy podiel cez 31 %, v nedeľu si ich pozrelo 402 tisíc divákov v komerčnej cieľovej skupine 12-54. V diváckej skupine 12+ si ich pozrelo až 750-tisíc divákov a stali sa tak doposiaľ najsledovanejším tohtoročným programom v rámci ponuky všetkých slovenských televízií.
Markíza má za sebou aj úspešný filmový víkend, najviac zabodovala s nedeľnou filmovou premiérou. Veľkolepý dobrodružný príbeh Po zániku Zeme sa stal najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54. Dosiahol rating 12,5 % a trhový podiel 32,2 %. V cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov si film pozrelo 516-tisíc divákov.
TV JOJ: Najsilnejšou trojkou je večerné spravodajstvo, Naši a ZOO
Večerné spravodajstvo na TV JOJ si udržiava sledovanosť nad 10 percent. Nedeľné Najlepšie počasie dosiahlo rating 10,9 %, pozrelo si ho 354-tisíc divakov, Noviny TV JOJ mali v nedeľu sledovanosť 10,3 % a Šport 10,1 %.
Z pôvodnej tvorby bola štvrtková epizóda seriálu Naši druhou najsledovanejšou reláciou týždňa. Dosiahla rating 10,7 %, pozrelo si ju 347-tisíc divákov. Seriál ZOO bol minulý týždeň piatou najsledovanejšou reláciou na JOJ-ke s ratingom 8,8 % v cieľovej skupine 12-54.
RTVS: Kolonáda a Milujem Slovensko
Najsledovanejšou reláciou uplynulého týždňa na Jednotke verejnoprávnej televízie bola piatková zábavno-súťažná šou Milujem Slovensko. Dosiahla sledovanosť 9,7%, pozrelo si ju 457 tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Rovnako sa darí druhej sérii pôvodného seriálu Kolonáda, ktorý si v nedeľu večer pozrelo 456 tisíc divákov a dosiahol rating 9,7%. Druhej sérii sa darí zvyšovať sledovanosť, v cieľovej skupine 12+ dosiahla nedeľňajšia epizóda svoje doterajšie maximum.
Zo spravodajských relácií sú v top 10 Správy RTVS, ktoré mali minulý týždeň najvyššiu sledovanosť v nedeľu, dosiahli rating 7,6 %. V prvej desiatke sú ešte Počasie (rating 7,8%) a Góly-body-sekundy (rating 6,5%).
Zdroj: kh

