StoryEditor

Naši vs. Búrlivé víno. Ako dopadol štvrtkový večer pre TV JOJ a Markízu?

15.01.2016, 09:31
Včerajší prime time viedla každá televízia v inej cieľovej skupine divákov. TV JOJ však zvíťazila v komerčnej skupine.

Švrtkový večer viedla TV JOJ v cieľovej skupine divákov 12-54, Markíza mala lepšie čísla sledovanosti v cieľovej skupine 12+.

TV JOJ viedla vo včerajšom prime time v komerčnej cieľovej skupine 12-54. Vysielala dva diely novej skečovej komédie Naši, kde dosiahla v CS 12-54 trhový podiel 25,9 % (prvý vysielaný diel seriálu) a 28,1 % (druhý diel). Sledovanosť bola 9,5 % (prvý diel) a 9,8 % (druhý diel) v komerčnej skupine 12-54. V cieľovej skupine 12+ získal seriál Naši podiel 19,7 % / 21,0 % a sledovanosť 9,3 % / 9,4 %.

Večerný program odštartovala Markíza seriálom Búrlivé víno. Počas jeho vysielania dosiahla trhový podiel 25,8 % v cieľovej skupine 12+ a sledovanosť 11,8 % v tej istej cieľovej skupine divákov. V tejto cieľovej skupine získala vyššiu sledovať a podiel na trhu. V komerčnej cieľovej skupine 12-54 však dosiahla podiel (share) 18,4 % a sledovanosť (rating) 6,6 %. V tejto cieľovej skupine dominovala v prime time v štvrtkový večer TV JOJ.

Po skončení Búrlivého vína vysielala televízia Markíza reláciu Svokra. Vo vysielacom čase tejto relácie patrilo Markíze prvenstvo na trhu v oboch sledovaných cieľových skupinách. V 12 + dosiahla share 28,1 % a rating 9,5 %. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla share 26,0 % a rating 7,1 %.

TV JOJ vysielala v tomto čase Inkognito 2, ktoré však nedokázalo poraziť čísla, ktoré dosiahla Svokra na Markíze. Inkognito na JOJe dosiahlo share 18,3 % a rating 5,3 % v cieľovej skupine 12-54, medzi divákmi staršími ako 12 rokov to bolo 16,8 % podiel na trhu a 6,0 % sledovanosť.

V spravodajských večerných reláciách si udržala prvenstvo na trhu televízia Markíza, jej Televízne noviny o 19:00 dosiahli 29,7 % podiel na trhu a 9,8 % sledovanosť v cieľovej skupine 12-54. Noviny TV JOJ dosiahli podiel 26,3 % a sledovanosť 9,0 % v tej istej cieľovej skupine 12-54.

Podvečernému televíznemu vysielaniu dominovala Bez servítky – FARMA na Markíze. Dosiahla 24,8 % podiel na trhu a 6,9 % sledovanosť v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná kulinárska šou na TV JOJ Moja mama varí lepšie ako tvoja dosiahla podiel 19,3 % a sledovanosť 5,2 % v tej istej cieľovej skupine 12-54.

Zdroj: kh

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 03:09