StoryEditor

Sieť japonských reštaurácií wagamama vstupuje na Slovensko

01.10.2015, 14:00
Britskú sieť wagamama do regiónu strednej Európy uvádza Medusa Group.

Prvá prevádzka bola otvorená v Bratislave v Eurovea. „Myšlienka priniesť značku wagamama na stredoeurópsky trh, teda aj k nám, ma sprevádzala vždy, keď som na svojich cestách niektorú z prevádzok navštívil. Som rád, že túto kultovú značku prinášame práve do Bratislavy, do komplexu Eurovea na nábreží Dunaja,“ povedal Peter Štecko, CEO Medusa Group, ktorá bude sieť reštaurácií wagamama prevádzkovať. Z celkovo 13 prevádzok bude ďalších 5 plánovaných v Čra 7 v Rakúsku.

Ako informovala Medusa Group, menu v reštauráciách wagamama inšpirované japonskou kuchyňou obsahuje rezance ramen, teppanyaki, karí, šaláty, čerstvé šťavy, prílohy, dezerty, víno a ázijské pivá, ako aj ocenené detské menu pre najmenších hostí. Interiér je charakteristický veľkými solmi, dlhými lavicami a otvorenou kuchyňou uprostred, kde môžu zákazníci sledovať šéfkuchárov pri tvorbe jedál a dokonca ich títo šéfkuchári môžu sami obslúžiť. Koncept wagamama je rovnaký na celom svete a je inšpirovaný umením „kaizen“, čo znamená „neustále zdokonaľovanie“. „Môžem povedať, že týmto kontraktom sme získali ikonický brand pre strednú Európu. V japončine wagamama znamená neposlušné dieťa, alebo ten, kto je tvrdohlavý a odhodlaný, čo mi je osobne veľmi sympatické. V Medusa Group nás fascinuje vlastná filozofia značky, ktorá je založená na pozitívnom prístupe k stravovaniu, životnému štýlu a príprave jedla len na objednávku v otvorenej kuchyni, čím je zaručená jeho čerstvosť,” dodal Peter Štecko.

Od otvorenia prvej prevádzky v londýnskom Bloomsbury v roku 1992 sa wagamama dostala do 18 krajín. 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 19:10