Obchodný reťazec Lidl už viac nechce byť vnímaný ako lacný diskont, plánuje zmeniť vzhľad svojich predajní. Chce byť viac luxusnejší.
Tomáš Bezák, PR manažér a tlačový hovorca spoločnosti Lidl, dnes predstavil hlavné novinky a zmeny v dizajne predajní. Tie sa dotknú exteriéru ako aj interiéru.
Najviditeľnejšou zmenou v exteriéri majú byť šedé rámy výkladov, vstupu a výstupu, priestoru výkupu fliaš a únikových dverí. Šedé prvky sa nachádzajú aj na nákupných vozíkoch. Predajne majú mať pritom veľký spoločný vstup a výstup.
Šedá farba má dominovať aj interiéru - majú byť v nej ladené pokladne, pokladničná zóna, stena s magnetkami a podsvieteným logom za prvou pokladňou, odkladací pult, stojany na letáky, cenovkové dosky. Výraznou zmenou je aj celkom nový reklamný koncept – 3D nápisy pre jednotlivé kategórie produktov a nasvietené 3D logá privátnych značiek po obvode predajne.
V rámci modernizácie obchodný reťazec zväčšuju priestor pre ponuku čerstvého pečiva a mäsa, zvyšuje počet chladiacich vitrín a poskytuje väčší priestor pre ponuku akčného tovaru. Ďalšími zmenami sú veľkoformátové obklady a dlažba či úspornejšie LED osvetlenie.
Predajne v sivom koncepte majú byť v porovnaní s minulosťou vzdušnejšie a viac presvetlené.
„Našim zákazníkom sa v maximálnej možnej miere snažíme vychádzať v ústrety. Predajne preto v pravidelných intervaloch modernizujeme a tiež zavádzame do praxe nové koncepty a služby. Pri modernizácii našich predajní na najnovší štandard sú z pohľadu zákazníkov badateľné zmeny tak vo vonkajších, ako aj vnútorných plochách,“ hovorí Tomáš Bezák.
Zdroj: red.