PHD stratilo jedného z najväčších klientov - Unilever. Ten prechádza k Mindshare.
Podľa informácií portálu medialne.sk mediálne plánovanie a nákup pre Unilever bude po mediálnej agentúry PHD zastrešovať mediálna agentúra Mindshare. Rozhodlo sa na základe globálneho tendra.
Mindshare prebrala po PHD trh východnej Európy. Zmeny by sa mali dotknúť aj personálneho obsadenia agentúry PHD na Slovensku. Podľa portálu jej šéf Vladimír Behúň ku koncu roka 2015 na pozícii končí na vlastnú žiadosť.
Unilever patrí k najväčším zadávateľom reklamy na Slovensku - v roku 2014 ich výdavky do reklamy boli v hodnote takmer 26 miliónov eur (podľa TNS Slovakia). Najväčšie výdavky idú televízie v hodnote vyše 23,5 milióna eur.
Zdroj: Erika Brindzová