Jiří Vlasák a Karel Hrbek
StoryEditor

Kofola mení marketingového riaditeľa

05.11.2015, 07:00
Novým marketingovým riaditeľom sa stal Karel Hrbek (vpravo), doterajší senior brand manager pre značku Kofola. Jiří Vlasák odchádza do Poľska.

Ako informovala spoločnosť Kofola, od 1. 11. 2015 prebral zodpovednosť za marketingové aktivity spoločnosti Karel Hrbek, doterajší senior brand manager pre značku Kofola. Jiří Vlasák, ktorý od roku 2012 zodpovedal za marketing spoločnosti Kofola CS, odchádza do Poľska, kde bude rozvíjať značky v rámci skupiny a to na pozícii komerčného riaditeľa spoločnosti Hoop Polska.

Karel Hrbek (46) pracuje v spoločnosti Kofola CS desiaty rok. Doteraz mal na starosti  nielen Kofolu, ale aj ďalšie značky ako je energetický nápoj Semtex, RC Cola alebo Citro Cola. Karel so svojím tímom a agentúrami stál za najvýraznejšími marketingovými kampaňami pre značku Kofola, vrátane tej najčerstvejšej na Fofolu.

Jiří Vlasák (40) sa s marketingovým tímom od roku 2012 podieľal na zásadnej zmene riadenia aktivít spoločnosti Kofola v Českej a Slovenskej republike. Spoločnosť už 4 roky vníma ČeskoSlovensko ako jeden trh, na ktorom úspešne rozvíja svoje značky a využíva aj nové biznisové príležitosti,  zdanlivo mimo svojho kľúčového teritória, ktorým je výroba a distribúcia nealkoholických nápojov. Konzistentná aplikácia firemnej stratégie umožnila rast aj na klesajúcom trhu balených nealkoholických nápojov v oboch krajinách. Podieľal sa tiež na zmene kurzu k zdravším nápojom, počas jeho pôsobenia získala Kofola CS sieť so zdravými nápojmi UGO, uzavrela distribučnú spoluprácu s firmami Evian a Rauch.

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. máj 2025 15:04