StoryEditor

Najčítanejšie na webe: Na Slovensko prišiel Juro – ľudový operátor

15.02.2016, 18:08
Čítanosť Stratégií za minulý týždeň a top správy.

Stratégie dosiahli minulý týždeň návštevnosť podľa AIMmonitora 30 006 RU, Mediálne.sk 34 806 RU a O médiách malo 28 026 RU.

 

Na webe Stratégií mala najvyššiu čítanosť za celý minulý týždeň správa o príchode nového virtuálneho operátora na trh.

 

Najčítanejšie články na webe Stratégie.sk (od 8. do 14. februára 2016)

1. Na Slovensko prišiel Juro – ľudový operátor. Funguje od dnes (aktualizované o stanovisko Slovak Telekom)

2. Všetky reklamy, ktoré ste mohli vidieť počas Super Bowl

3. Trend na rok 2016: Zákazníkov hľadajte na sociálnych sieťach

4. Značky požičali názvy vlakom. Chcú sa zviditeľniť

5. Boyo Dohnal odchádza z MADE BY VACULIK

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

Zdroj: Katarína Hrnčárová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2025 04:34