Tradičný krém Indulona má v Česku a na Slovensku konzervatívnych používateľov, ktorí si budú musieť zvyknúť na zmenu. Výrobca sa po rokoch rozhodol zmeniť dizajn a spustil novú kampaň, ktorá zdôrazňuje všestrannosť výrobku. Informujú lidovky.cz.
Tvorcovia zdôraznili farby jednotlivých druhov, názov Indulona podčiarkli linkou a doplnili heslom "Všestranná starostlivosť". Na ňom stavia aj svoju reklamnú kampaň, ktorú zabezpečovala agentúra Leo Burnett. Snaží sa používateľa presvedčiť, že vďaka Indulone sa im v živote "zapíše len to krásne".
Krém sa vyrába už od roku 1948, o desať rokov neskôr vznikla univerzálna modrá Indulona. V 90. rokoch potom začali pribúdať nové druhy. Indulonu v súčasnej dobe vyrába spoločnosť Saneca Pharmaceuticals.
Zdroj: lidovky.cz

