Po štyroch rokoch, kedy v televízii značka Jägermeister komunikovala, v rámci medzinárodnej kampane, so spotom Atrium, prichádza s novým, historicky prvým spotom, pripraveným na mieru slovenskému a českému spotrebiteľovi. „Pre TV spot šírý na mieru našim spotrebiteľom sme sa rozhodli na základe predajnej explózie na oboch trhoch. V ČR je už Jägermeister dovozová liehovina číslo 1 a na slovenskom trhu dlhodobo rastie dvojciferným rastom. Myslíme si, že si náš krok slovenský a český spotrebiteľ zaslúži a v spote sa nájde,“ približuje Pavel Starka, brand manažer Jägermeister pre český a slovenský trh a dodáva: „Hlavní hrdinovia vás presvedčia, že nie je potrebné čakať na špeciálnu príležitosť, ako sú vernisáže či oslavy narodenín, aby ste sa mohli stretnúť a baviť sa. Už samotné stretnutie s kamarátmi je tou špeciálnou príležitosťou,“
Nový TV spot v produkcii Rémy Cointreau a vlastníka Mast Jägermeister, bol pripravený v spolupráci s mezinárodnou agentúrou DDB. Réžie spotu sa ujala dvojica talianskych režisérov Paolo Borgato a Tommaso Berté. TV komunikácia cieli predovšetkým na mužov vo veku 18 - 30 rokov a je nasadená na staniciach Markíza Group.
Okrem TV spotu je pre značku pripravená 360° komunikácia na nasledujúcich štyri až päť rokov. V budúcom roku značka plánuje posilniť svoju vizibilitu. Ako dodáva Pavel Straka: „Veríme, že nový spot podtrhne imidž značky a prinesie nárast frekvencie predajov fliaš.“
Bylinný likér Jägermeister rastie v prvom polroku účtovného roku 2015/2016 v tržbách o 17 percent a drží sa na 4. priečke medzi prémiovými značkami spoločnosti Rémy Cointreau na Slovensku.
https://youtu.be/tfFr4MfzCi4
Zdroj: rm