Headlinom celej kampane je zbúrať mýtus o tom, že sa mäkké darčeky tešia menšej obľube ako tie tvrdé. Napríklad pyžamo verzus smartfón. „V kampani sme sa sústredili najmä na vyzdvihnutie dôvodov, prečo sú mäkké darčeky lepšie. To sme pretavili aj do kreslených spotov. V prvom z nich protagonistka dostane sveter, no pri nevhodnej poznámke ho hodí späť do svojho partnera. Nič sa však nestane, pretože mäkký darček „nebolí“ (na rozdiel od toho tvrdého), Zároveň sme na slogan- vrátenie nebolí nadviazali náš benefit- možnosť vrátiť tovar až do 90 dní,“ vysvetľuje Jana Kutlíková, country manažérka ZOOT Slovensko.
Vianočná kampaň Zootu je kreslená. Ako povedala Jana Kutlíková, cieľom bolo maximálne využiť možnosť vtipu a nadsázky, ktorú daný formát ponúka. Kreativu kampane tvoril Radovan Andrej Grežo v spolupráci s Barborou Pilnou, ze ZOOTu. Televízne spoty natočil režisér Pavel Soukup ml. z produkcie K-pictures s.r.o.
360° kampaň potrvá v ČR a na Slovensku do konca roka. Okrem televíznych spotov vznikne aj špeciálna stránka stastneamakke.sk, kde zákazníci nájdu kontent týkajúci sa Vianočnej kampane – napríklad top mäkké darčeky od youtuberov, videá radiace ako zabaliť mäkké darčeky, špeciálne nákupné akcie atď.
Dva vianočné príbehy v podobe hravých animovaných spotov, vyzdvihujú hlavné benefity nákupu mäkkých darčekov online.
https://youtu.be/dJxHCR3zibg
https://youtu.be/N8LxPjEl_-M
Zdroj: rm

