StoryEditor

Slováci povedali, čo používajú. Vedú Samsung, Orange a Adidas

18.08.2015, 15:00
Prieskumná agentúra MNFORCE pripravila pre Stratégie exkluzívny rebríček spontánne menovaných top značiek.

Prinášame vám výsledky krátkeho prieskumu spontánne menovaných značiek, ktoré Slováci používajú. Z technologických značiek vedie Samsung, lídrom spomedzi mobilných operátorov je Orange. Ak sa na rebríček pozrieme z pohľadu obchodných reťazcov, tak vedie Lidl. Športovým značkám zase dominuje Adidas. Pozrite si rebríček top 20 spontánne menovaných značiek.

 

 

Uveďte top 5 značiek na ktoré si spomeniete, ktorých produkty alebo služby vy osobne využívate

Poradie Značka
1. Samsung
2. Orange
3. Adidas
4. O2
5. Lidl
6. Tesco
7. Telekom
8. Nivea
9. LG
10. Nike
11. Dove
12. SONY
13. Avon
14. Acer
15. Philips
16. UPC
17. Whirlpool
18. Coca-Cola
19. Lenovo
20. Apple

Zdroj: MNFORCE, 2015

Spoločnosť Marketing & Netforce k zberu dát využil vlastný Online Panel. Metodika prieskumu: Online Omnibus, veľkosť vzorky = 500 respondentov. Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na základné demografické údaje. Zber dát prebiehal od 13 do 17.8.2015.

Zdroj: Renata Môciková

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2025 08:29