Prinášame vám výsledky krátkeho prieskumu spontánne menovaných značiek, ktoré Slováci používajú. Z technologických značiek vedie Samsung, lídrom spomedzi mobilných operátorov je Orange. Ak sa na rebríček pozrieme z pohľadu obchodných reťazcov, tak vedie Lidl. Športovým značkám zase dominuje Adidas. Pozrite si rebríček top 20 spontánne menovaných značiek.
Uveďte top 5 značiek na ktoré si spomeniete, ktorých produkty alebo služby vy osobne využívate
| Poradie | Značka |
| 1. | Samsung |
| 2. | Orange |
| 3. | Adidas |
| 4. | O2 |
| 5. | Lidl |
| 6. | Tesco |
| 7. | Telekom |
| 8. | Nivea |
| 9. | LG |
| 10. | Nike |
| 11. | Dove |
| 12. | SONY |
| 13. | Avon |
| 14. | Acer |
| 15. | Philips |
| 16. | UPC |
| 17. | Whirlpool |
| 18. | Coca-Cola |
| 19. | Lenovo |
| 20. | Apple |
Zdroj: MNFORCE, 2015
Spoločnosť Marketing & Netforce k zberu dát využil vlastný Online Panel. Metodika prieskumu: Online Omnibus, veľkosť vzorky = 500 respondentov. Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na základné demografické údaje. Zber dát prebiehal od 13 do 17.8.2015.
Zdroj: Renata Môciková

