StoryEditor

10 otázok, ktoré preveria schopnosť originálne myslieť

20.10.2015, 14:00
Na začiatku každej úspešnej kariéry je pohovor. Jeden taký pripravila agentúra Heads pre svojho klienta Kariera.sk.

Našim cieľom je získať čo najviac kvalitných životopisov a podporiť vnímanie portálu kariera.sk ako miesta, kde študenti posledných ročníkov i absolventi nájdu kvalitné pracovné ponuky,“ hovorí Marek Bobula, marketingový riaditeľ spoločnosti Zoznam.sk.

Jadrom kampane je stránka pohovor.kariera.sk, na ktorej študenti dostanú ponuku - platené stáže vo výnimočných firmách, ktoré nie sú nikde inde zverejnené! „Kvalitné stáže umožnia študentom spoznať zaujímavých ľudí, zorientovať sa v odbore a po skončení stáže navyše mnohí získajú trvalý pracovný pomer. Stáže sú preto vynikajúcim odrazovým mostíkom ku kariére,“ dodáva Marek Bobula.

Ak sa však chcú študenti o ne uchádzať, musia na stránke pohovor.kariera.sk absolvovať pohovor s personalistom. Ten má pre nich pripravených 10 neobvyklých otázok, ktoré dôkladne preveria ich schopnosť originálne myslieť. Takzvané „out-of-the-box” myslenie je totiž kľúčom k úspechu v rôznych progresívnych firmách a ľudia schopní riešiť problémy neobvyklým spôsobom sú na trhu práce veľmi žiadaní. A presne pre nich máme pripravené stáže vo firmách ako Pixel Federation, Telekom, Pelikan, Tatry Mountain Resorts, IBM, Zoznam či HEADS. 

„O tieto stáže je rozhodne záujem. Svedčí o tom vysoký priemerný čas strávený na kampaňovom webe i množstvo životopisov ktoré kampaň generuje. Verím, že takto nájdeme pre nás i našich partnerov kvalitných stážistov, ktorým naozaj odštartujeme sľubnú kariéru v zaujímavých firmách,” uzatvára Marek Bobula.

Na Pohovor pozýva klasická inzercia, kinoreklama, TV spoty, spoty na Youtube, rádio a rôzne online formáty. Celú kampaň, vrátane videoprodukcie, zrealizovala agentúra HEADS.

https://youtu.be/Sd9xL-obQLU

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. november 2025 22:56