„Našim cieľom je získať čo najviac kvalitných životopisov a podporiť vnímanie portálu kariera.sk ako miesta, kde študenti posledných ročníkov i absolventi nájdu kvalitné pracovné ponuky,“ hovorí Marek Bobula, marketingový riaditeľ spoločnosti Zoznam.sk.
Jadrom kampane je stránka pohovor.kariera.sk, na ktorej študenti dostanú ponuku - platené stáže vo výnimočných firmách, ktoré nie sú nikde inde zverejnené! „Kvalitné stáže umožnia študentom spoznať zaujímavých ľudí, zorientovať sa v odbore a po skončení stáže navyše mnohí získajú trvalý pracovný pomer. Stáže sú preto vynikajúcim odrazovým mostíkom ku kariére,“ dodáva Marek Bobula.
Ak sa však chcú študenti o ne uchádzať, musia na stránke pohovor.kariera.sk absolvovať pohovor s personalistom. Ten má pre nich pripravených 10 neobvyklých otázok, ktoré dôkladne preveria ich schopnosť originálne myslieť. Takzvané „out-of-the-box” myslenie je totiž kľúčom k úspechu v rôznych progresívnych firmách a ľudia schopní riešiť problémy neobvyklým spôsobom sú na trhu práce veľmi žiadaní. A presne pre nich máme pripravené stáže vo firmách ako Pixel Federation, Telekom, Pelikan, Tatry Mountain Resorts, IBM, Zoznam či HEADS.
„O tieto stáže je rozhodne záujem. Svedčí o tom vysoký priemerný čas strávený na kampaňovom webe i množstvo životopisov ktoré kampaň generuje. Verím, že takto nájdeme pre nás i našich partnerov kvalitných stážistov, ktorým naozaj odštartujeme sľubnú kariéru v zaujímavých firmách,” uzatvára Marek Bobula.
Na Pohovor pozýva klasická inzercia, kinoreklama, TV spoty, spoty na Youtube, rádio a rôzne online formáty. Celú kampaň, vrátane videoprodukcie, zrealizovala agentúra HEADS.
https://youtu.be/Sd9xL-obQLU
Zdroj: rm

