Peter Holík
StoryEditor

Slovenská sporiteľňa má nového šéfa marketingu

14.01.2016, 12:57
Marketing a rozvoj digitálnych služieb Slovenskej sporiteľne vedie Peter Holík.

Peter Holík zodpovedá za riadenie marketingových aktivít banky, digitálne bankovníctvo a komunikáciu na sociálnych médiách.

V oblasti marketingu a reklamy pôsobí Peter Holík takmer 20 rokov. Do Slovenskej sporiteľne prišiel v máji 2014 na pozíciu vedúceho oddelenia digitálnych služieb, kde bol zodpovedný za implementáciu digitálnej stratégie a vývoj a tvorbu novej webstránky banky. Predtým pôsobil dva roky na pozícii Marketing Director v spoločnosti  GINGERS. Od roku 1996 pracoval na viacerých pozíciách v Creo/Young&Rubicam a v medzinárodných štruktúrach Young&Rubicam.

Peter Holík je absolventom Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave.

Oddelenie marketingu a rozvoja digitálnych služieb je súčasťou odboru digitálneho bankovníctva a marketingu Slovenskej sporiteľne, ktorého riaditeľom ja aj naďalej Juraj Barta. Peter Holík nahradí Romana Matulíka. 

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2025 13:08