Peter Holík zodpovedá za riadenie marketingových aktivít banky, digitálne bankovníctvo a komunikáciu na sociálnych médiách.
V oblasti marketingu a reklamy pôsobí Peter Holík takmer 20 rokov. Do Slovenskej sporiteľne prišiel v máji 2014 na pozíciu vedúceho oddelenia digitálnych služieb, kde bol zodpovedný za implementáciu digitálnej stratégie a vývoj a tvorbu novej webstránky banky. Predtým pôsobil dva roky na pozícii Marketing Director v spoločnosti GINGERS. Od roku 1996 pracoval na viacerých pozíciách v Creo/Young&Rubicam a v medzinárodných štruktúrach Young&Rubicam.
Peter Holík je absolventom Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave.
Oddelenie marketingu a rozvoja digitálnych služieb je súčasťou odboru digitálneho bankovníctva a marketingu Slovenskej sporiteľne, ktorého riaditeľom ja aj naďalej Juraj Barta. Peter Holík nahradí Romana Matulíka.
Zdroj: red

