Jeseň je tradičným obdobím pre poisťovne. Zozbierali sme kampane, ktorými jednotlivé poisťovne komunikujú Povinné zmluvné poistenie.
Generali poisťovňa
Generali tento rok kampaň postavila na sponzoringu pred a po Počasí na televízii Markíza, billboardoch a rádio spotoch. Nápad pochádza od agentúry Creative Department.
Pred počasím:
Po počasí:
Komunálna poisťovňa
Komunálna poisťovňa použila kampaň z minulého roka, ktorú pripravila agentúra MUW Saatchi&Saatchi. V spote sa udeje klasická nehoda na ulici. Účastníci nehody reagujú tak, ako je typické pri nehode. Rozhadzujú rukami, trieskajú.. Avšak iba vizuálne. V skutočnosti sa navzájom ospravedlňujú. Na TV spot tematicky nadväzuje rozhlasový spot, printy a ďalšie vizuály. Tie sa hlbšie zameriavajú na produktovú podstatu poistenia.
Union poistovňa
Union poisťovňa stavila na výrazné vizuálne prvky. Komunikovať sa rozhodla skôr možné pripoistenia k Povinnému zmluvnému poisteniu ako napríklad je stret so zverou.
Uniqa
Jesenná kampaň poisťovne Uniqa je pokračovaním jarnej kampane zameranej na poistenie vozidiel. Hlavným sloganom je „Myslite na to, že za volantom záleží na okamihoch.“
Kampaň je súčasťou celokoncernovej komunikácie, ktorú pripravila rakúska agentúra Springer & Jacoby. U náš kampaň adaptovala agentúra Creo/Young & Rubicam.
Wüstenrot poisťovňa
„Dajte prednosť výhodnejšiemu PZP“ je hlavný odkaz kampane Wüstenrot poisťovne. A takto ho vo vizuáloch zobrazila agentúra Jandl.
Zdroj: red.