Naked and Afraid XL. Foto: Discovery ChannelDiscovery Channel
StoryEditor

Nahá reality šou u divákov fungovala

11.09.2015, 12:00
Šou, ktorá odštartovala vlnu televíznych šou s naháčmi, má úspech aj s pokračovaním Naked and Afraid XL.

Po reality šou Nahí a vydesení (Naked and Afraid), ktorá sa vysiela aj na Slovensku, priniesla káblová stanica Discovery Channel pokračovanie. Nahí ľudia v divočine pokračujú v programe Naked and Afraid XL a priniesli stanici dobrú sledovanosť.

Ako si všimol The Hollywood ReporterNaked and Afraid XL sa stala zatiaľ najsledovanejšou novou reality šou amerických kábloviek za tento rok. Priemerne ju pozerávalo 3,7 milióna ľudí vrátane oneskorenej sledovanosti zo záznamu do troch dní. Nováčikom číslo dva v reality žánri je šou Ellen's Design Challenge stanice HGTV s vyše miliónovým odstupom.

Čo sa týka užších cieľoviek, v skupine 25-54 mal Naked and Afraid XL podľa THR 2,17-miliónovú divácku základňu a v skupine 18-49 to bolo 1,94 milióna. Uvádza, že Discovery Channel mal aj vďaka tomu v Amerike vôbec najsledovanejšie leto.

https://youtu.be/AphJ65mCB6c

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2025 23:29