Po reality šou Nahí a vydesení (Naked and Afraid), ktorá sa vysiela aj na Slovensku, priniesla káblová stanica Discovery Channel pokračovanie. Nahí ľudia v divočine pokračujú v programe Naked and Afraid XL a priniesli stanici dobrú sledovanosť.
Ako si všimol The Hollywood Reporter, Naked and Afraid XL sa stala zatiaľ najsledovanejšou novou reality šou amerických kábloviek za tento rok. Priemerne ju pozerávalo 3,7 milióna ľudí vrátane oneskorenej sledovanosti zo záznamu do troch dní. Nováčikom číslo dva v reality žánri je šou Ellen's Design Challenge stanice HGTV s vyše miliónovým odstupom.
Čo sa týka užších cieľoviek, v skupine 25-54 mal Naked and Afraid XL podľa THR 2,17-miliónovú divácku základňu a v skupine 18-49 to bolo 1,94 milióna. Uvádza, že Discovery Channel mal aj vďaka tomu v Amerike vôbec najsledovanejšie leto.
https://youtu.be/AphJ65mCB6c
Zdroj: ik

