Český módny e-shop počas kampane vyzve širokú verejnosť, aby vyskúšala #zazitveci. „Kampaň stavila na zážitky, ktoré skúsime vždy v konkrétnom oblečení. Pretože práve zážitky sú niečo, čo nikdy nevyjde z módy. Je jedno či ide o veľké životné udalosti alebo každodenné chvíľky radosti, všetko sú to momenty, ktoré s nami druhá koža zdieľa. Nie sú to len druhé červené lodičky, ktoré pribudnú v botníku. Sú to lodičky, ktoré nám odplávajú na svadbe najlepšej kamarátky. Džíny, ktoré v spote ani nie je vidieť pretože ich ráno zožral jej pes. Spolu s vecami si zároveň kupujeme aj zážitky a preto si treba urobiť radosť na zoot.sk,“ približuje Jana Kutlíková, country manager pre ZOOT Slovensko.
Komunikácia nadväzuje na spoty „To nejlepší zažívame svlečení“, ktoré Zoot využíval tento a minulý rok v Českej republike. Zoot okrem kampane v TV využíva spoluprácu s blogermi, youtubermi, novinármi, ale aj širokou verejnostou, ktorú vyzýva #zazitveci. Všetko je prepojené aj s obsahom firemného časopisu.
Podoba celej kampane a aj jej realizácia je v réžii Zootu. Kreativita kampane vznikla kompletne in-house pod vedením Barbory Pilné. Televízne spoty opäť natočil Marek Štifter.
Nové tri spoty majú spoločné to, že hlavní protagonisti prišli o oblečenie. Dva spoty sú venované ženám a jeden mužom, na ktorých sa chce Zoot v nasledujúcich mesiacoch zamerať.
https://www.youtube.com/watch?v=I2-i-Np6F7o&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=zIHH-YhyiRs&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=GWV4g9dLz6c&feature=youtu.be
Zdroj: rm

