Nemecká automobilka Volkswagen sa lúči so starým sloganom "Das Auto". Už v najbližšej reklamnej kampani uvidíme nový. Potvrdil to hovorca firmy.
Vedúci predstavitelia podniku sa podľa agentúry Reuters domnievajú, že súčasný slogan "Das Auto" pôsobí príliš domýšľavo a nie je v súlade so snahou automobilky prejaviť pokoru po škandále s manipuláciou výsledkov merania emisií. Slogan by vraj mohol naznačovať, že Volkswagen svoju značku považuje za definíciu moderného automobilu. Logo VW bude podľa hovorcu v budúcnosti sprevádzať nový slogan "Volkswagen". Informoval o tom portál Mediahub, ktorý informáciu prebral z ČTK.
Slogan "Das Auto" začal koncern používať v roku 2007, keď ho riadil Martin Winterkorn. Ten v dôsledku terajšieho škandálu odstúpil z funkcie a nahradil ho Matthias Müller. Nová reklamná kampaň bude súčasťou snahy Volkswagenu obnoviť povesť po výraznom poklese predaja na niektorých trhoch, vrátane Spojených štátov a Británie. O kampani sa jednalo minulý týždeň na uzavretom stretnutí zhruba dvoch tisíc manažérov podniku. Podľa jedného z manažérov označil šéf značky Volkswagen Herbert Diess slogan "Das Auto" za absolutistický. Imadž kráľovskej arogancie pritom nie je v súlade s dnešnou realitou, v ktorej Volkswagen kvôli škandálu čelí nielen rozsiahlym nákladom na úpravu vozidiel, ale aj pokutám a žalobám.
Čítajte tiež:
Manažér, ktorý si neželal byť menovaný, agentúre Reuters tiež povedal, že Volkswagen teraz musí prejaviť pokoru a že slogan "Das Auto" pôsobí domýšľavo. Volkswagen v septembri priznal, že do približne 11 miliónov naftových áut po celom svete inštaloval softvér umožňujúci manipulovať s testami emisií. Podľa niektorých analytikov by náklady Volkswagenu na právne spory a pokuty súvisiace s týmto škandálom mohli prekročiť 40 miliárd eur.
Na Slovensku sa o značku Volkswagen stará agentúra Lowe GGK. V poslednej kampani hlavnú postavu zohral Ľudovít Štúr.
Bežne Volkswagen so súčasným logom môžete poznať z týchto reklám, ktoré nájdete na oficiálnom Youtube kanáli automobilky.
Zdroj: mediahub.cz