Druhý ročník projektu Deň dopravy zdarma opäť prináša nákupný portál Heureka.sk. „Chceme, aby pre e-shopy aj zákazníkov bola táto akcia akýmsi odštartovaním vianočných nákupov. Chceme motivovať zákazníkov nakupovať vianočné darčeky s dostatočným predstihom, aby mali dostatok času na doručenie tovaru. Preto sme termín Dňa dopravy zdarma určili na polovicu novembra, kedy majú e-shopy plné skladové zásoby, nákupy ešte prebiehajú v pokojnom tempe,“ približuje Jan Kriegel, manažér zákazníckeho centra nákupného portálu Heureka:
Celkovo Jan Kriegel očakáva zapojenie cca 500 e-shopov a teda vyšší záujem zákazníkov oproti minulému roku. Tento rok sa zhruba týždeň pred akciou zapojil už takmer dvojnásobný počet e-shopov oproti vlaňajšku. „Doprava zdarma je stále silným lákadlom a hrá pri rozhodovaní o nákupe jednu z kľúčových rolí. Očakávame, že celková hodnota nákupov v priebehu akcie Deň dopravy zdarma môže dosiahnuť až na úroveň tých najsilnejších nákupných dní v období vianočnej sezóny.“
Deň dopravy zdarma bude podporený kampaňou, ktorej cieľom je maximalizovať traffic na webe a motivovať ľudí k nákupu. „Kampaň na Slovensku bude prebiehať predovšetkým v online na všetkých dôležitých weboch, formou preroll videí na YouTube a v rádiu. Kreatívnu kampaň bude mať pod palcom Prague Bistro Digital. Marketingovú kampaň podporíme aj PR komunikáciou, ktorú nám na Slovensku zabezpečuje agentúra PRime time,“ hovorí Jan Kriegel.
Keď budú k dispozícii vizuály kampane, správu budeme aktualizovať.
Deň dopravy zdarma potrvá od 12:00 18. novembra do 12:00 19. novembra. V tejto dobe sa u všetkých ponúk zapojených e-shopov bude zobrazovať logo, podľa ktorého ich zákazník ľahko identifikuje. Akcia platí na celom Slovensku bez váhového obmedzenia pri objednávkach nad 15 eur.
Minulý rok sa do akcie zapojilo 255 e-shopov, ktoré vykázali o 117 % viac objednávok oproti týždňu pred Dňom dopravy zdarma. Zákazníci minuli celkovo 1 765 443 € v rámci 17 421 objednávok, priemerná cena nákupu bola teda cca 101 €. Na doprave zákazníkom už počas prvého ročníka e-shopy ušetrili 65 503 €.
Inšpiráciou pre akciu je Freeshippingday.com, ktorý vznikol v USA a tento rok sa chystá už jeho ôsmy ročník. Každoročne sa akcia stretáva s obrovským záujmom e-shopov aj zákazníkov.
Infografika výsledkov minuloročného Dňa dopravy zdarma 2014
Zdroj: rm