Orbit štartuje svoju najväčšiu kampaň tohto roka „Ešte lepšia chuť“. Ak s novou chuťou nebudete spokojní, Orbit vám vráti peniaze.
Ako informovala agentúra AMI Communications, ktorá kampaň zastrešuje v spolupráci s agentúrou MediaCom, nová kampaň má za úlohu podporiť komunikáciu vylepšenej receptúry vybraných príchutí žuvačiek. „V rámci kampane Orbit prichádza so štyrmi samplingmi, ktoré spotrebiteľom predstavia „Ešte lepšiu chuť" ako v ČR tak SR. Súčasťou kampane je aj špeciálny Orbit Bicykel a tiež „Orbit Lounge" - oddychová zóna pre návštevníkov obchodných centier. Koncept je podporený tiež in store aktivitami, OOH, PR a digitálnou komunikáciou, ktorú doplní video, vrátane niekoľkých zábavných spotov s Pizza lady, hviezdou aktuálne televíznej reklamy na Orbit,“ približuje Jana Přerostová, brand manažérka značky Orbit. Súčasťou projektu je garancia vrátenia peňazí, ak nebude spotrebiteľ spokojný s vylepšenou receptúrou.
Kampaň odštartovali "netradičnou" out of home reklamou: každých 10 minút vydával automať žuvačky zadarmo na pražskej zastávke Anděl.
Na mieru vyrobený Orbit Bicykel počas 4 týždňov obíde celkom 11 miest v Českej republike a 12 miest na Slovensku.
Na konci septembra na „tour" vyrazí brandovaný kútik „Orbit Lounge". Ponúkne špeciálne vytvorenú aplikáciu Orbit Smile App.
Súčasťou kampane je tiež na mieru vyrobený Orbit Box Populi. Návštevníci tejto „búdky“ dostanú možnosť vyjadriť sa k ešte lepšej chuti a zodpovedať pripravené otázky.
„Cieľom značky Orbit je neustále sa vyvíjať či už trendovo alebo receptúrou svojich produktov. Nerada stagnuje. Preto sme sa rozhodli spolu s vylepšenou receptúrou redizajnovať aj logo Orbit tak, aby si zachovalo tradíciu a zároveň sa stalo viditeľnejším pre spotrebiteľov,“ tvrdí Jana Přerostová.
Nové logo
Staré logo
Zdroj: rm

