Do terajšieho programu Fun rádia pribudne viacero overených programových prvkov, rádio zároveň bude hrať viac hitov 90. rokov. Podľa informácií stanice v rannej šou Juniora a Marcela pôjdu po novom Fun news, ktoré podajú aktuality uvoľnenejšou formou.
Večery naopak s poslucháčmi strávi Julo alias Python, ktorý je opäť Fun rádio s legendárnym programom - Stará natoč gramofón.
„Prinášame väčšiu hudobnú rozmanitosť, vracajú sa k nám ďalší top moderátori, rozširujeme ponuku programov...u poslucháčov chceme opäť vyvolať eufóriu a emócie podobné tým z narodeninového vysielania. Veríme, že týmito programovými zmenami si získame aj nových či tých poslucháčov, ktorí kedysi počúvali Fun rádio,“ povedal o novej vysielacej štruktúre programový riaditeľ Fun rádia, Rastislav Dutka.
V programe sa objaví aj Powerplay, ktorý poslucháčom predstaví budúci hit éteru.
Zmeny sa týkajú aj víkendu, kde pribudnú dve moderované relácie. V sobotu si poslucháči opäť môžu z éteru Fun rádia vypočuť to najlepšie zo slovenskej a českej hudobnej scény v relácii Fun in Czechoslovakia s Kavou a nedeľné dopoludnie zastreší Šarkan v jeho Nedeľnej Talkshow.
Novú vysielaciu štruktúru Fun rádia sprevádza kampaň, ktorá predstavuje zmeny vo vysielaní. Nasadená bude primárne v online prostredí. Novinkou je, že prvýkrát v histórii pôjde primárne o online kampaň, keďže spoty budú nasadené len do webového prostredia. Okrem spotu nasadí Fun rádio aj printové vizuály, aktivity na sociálnych sieťach a self-promo vo svojom vysielaní. Spoty vznikli v spolupráci s agentúrou Zaraguza.
Vizitka kampane
Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút
Copywriter: Michal Pastier
Art Director: Igor Majkút
Account: Ivana Hricová
Réžia TV spotu: Juraj Štepka
Produkcia: Fantomas Production
Zdroj: red