StoryEditor

Savo pokračuje v koncepte „desiatej ženy“

23.09.2015, 15:02
Aktuálne komunikuje bezchlórový dezinfekčný a čistiaci rad.

Savo vstupuje do segmentu dezinfekčných prípravkov bez chlóru a základom myšlienky nového reklamného spotu je, rovnako ako v predchádzajúcom, využitie výsledkov reálneho výskumu, podľa ktorého Savo odporúča 9 z 10 opýtaných žien. V tomto reklamnom skeči tak vidieť ďalší spôsob, ako si s blížiacim sa problémom v domácnosti poradí práve desiata žena. Autorom kampane je kreatívna agentúra Young&Rucicam a režiséra Daniela Růžičku.

 

https://youtu.be/e9_eWj4cjrA

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 10:50