Ako informovala spoločnosť Pernod Ricard, vodka Absolut prechádza po mnohých rokoch vizuálnym aj fyzickým redizajnom s cieľom, byť ešte štýlovejšia. Značka je charakterisická najmä originálnym dizajnom fľaše, ktorý po novom nesie výrazné ikonické písmeno A. Samotná fľaša ja vyššia a štíhlejšia, čo má symbolizovať silu a eleganciu. Všetko je jasnejšie, výraznejšie, čistejšie. Absolut Vodka je známa, že tým, že svoj dizajn zveruj do rúk vychýreným umelcom. Jedným z nich bol v minulosti i Andy Warhol.
Hlavným kanálom komunikácie redizajnu budú sociálne siete, trendsetteri, ako aj riadená PR podpora na webových portáloch, lifestylových printoch a predovšetkým v médiách venujúcich sa dizajnu. Vynovená ikona bude dostupná nielen v jej čistej forme, ale aj v podobe ochutených variantov, postupne aj na Slovesnku: Absolut Citron, Kurant, Mandrin a Peppar.
Vodka Absolut bola prvýkrát predstavená v roku 1979 v USA. Vo Švédsku sa však vyrábala už sto rokov predtým. Dnes je v predaji na 126 trhoch po celom svete, zo všetkých prémiových destilátov sa nachádza na štvrtom mieste a je značkou číslo dva medzi vodkami.
Ročná spotreba dosahuje 100 miliónov litrov, denne sa vyrobí viac ako 500 tisíc fliaš. Aj napriek nárastu (z približne 90 tisíc litrov ročne) sa vodka Absolut vyrába stále na jednom jedinom mieste, a to vo švédskom mestečku Åhus. Licenčná výroba nepripadá do úvahy, pretože všetky suroviny na jej výrobu pochádzajú z blízkeho okolia tejto destilérky.
Zdroj: rm